Alesis ION - drukschakelaars en problemen ?

Origineel geplaatst door Nolet
Die bug is bekend bij Alesis. De ION is op dinsdagen niet op zijn best. Gefixed in OS 1.06.

8~

die moet toch nog uitkomen?
verklaar u nader :biertje:

Sorry, maar de degelijkheid van knopjes zal pas blijken na (op zijn minst) enkele jaren. Hoe lang is de ION nu op de markt? minder dan een jaar.

De knopjes van de ION mogen klein zijn, het gaat uiteindelijk om de microswitches eronder. Als die goed zijn, dan is er geen probleem. (Ook niet op dinsdagen ;) )

Ook bij Alesis gaan ze van defecte potmers uit. Ik heb namelijk al een antwoord op mijn vraag erover:
Though I’ve never seen those specific buttons malfunction on the front panel, I would guess that it is definitely something that would require service. It sounds like you know what your doing as far as updating operating systems etc, and that would have been my first suggestion, but you’ve done it already.
Trouwens: ik mailde vooral over die kapotte toets, en daar krijg ik - gelukkig! - gelijk in:
again, this is something that would require service. While it is true that abuse is normally not covered under warranty, however what you’ve described hardly sounds like abuse. Normally, a quick peak under the hood can give you an indication if the board was dropped or anything like that. If you bought it from an authorized Alesis dealer less than a year ago, it should still be under warranty.

:)

(alleen nou dat ding terugbrengen; bij Eigenhuijsen hebben ze natuurlijk niks op voorraad, dus dat duurt weer een paar weken... :erm: )

Zie ik deze reactie maar gelijk doorsturen naar de Alesis importeur Nederland. Beetje mazzel kun je rechtstreeks bij hen omruilen, zodat je niet zolang hoeft te wachten.

Zitten geloof ik in Alemere als ik mij niet vergis.

Het helpt soms ook wel als je bij de reparatie ff je stem verheft en daarna panisch gaat zeuren over een live gig die je moet doen }:| Bij mij wouden ze mijn electribe opsturen en dan zou tot een maand duren. Maar jah ik had het ding toch echt nodig, dus dan zorgen ze maar voor een nieuwe, klant is koning :maffia:

Ik zou mijn ion echt niet kunnen missen. Ben er helemaal aan vast geplakt.

Back