Een track gemaakt!!

Dnomyar

BAMKNAL
Ben bezig een track aan het maken met reason, en ik vroeg me af of jullie
wat feedback konden geven!!

Ray - sphere

Arrangement wordt nog wat spannender en de afmixing is ook nog niet echt optimaal!!!

:)

Lekkere sfeer, lekker droog. Hoewel ik de klank van je mix niet geweldig vind, vind ik het ritme wel aangenaam.
zo rond 2.05 mag je van mij wel een lekker lead geluidje er in gooien, kan een fender-rhodes zijn of anders een fluit-achtig iets.

Goed op weg, zeker mee door gaan, verzin een thema en je bent de man!

Origineel geplaatst door demian
Lekkere sfeer, lekker droog. Hoewel ik de klank van je mix niet geweldig vind, vind ik het ritme wel aangenaam.
zo rond 2.05 mag je van mij wel een lekker lead geluidje er in gooien, kan een fender-rhodes zijn of anders een fluit-achtig iets.

Goed op weg, zeker mee door gaan, verzin een thema en je bent de man!

Thema's zijn niet echt mijn sterkste kant!! ;)
Tanx voor de feedback!!

Iemand anders nog?

helemaal eens met de opmerkingen van Demian. Er moet iets gebeuren na 2.05min.! Alleen die pad sounds dragen het nummer onvoldoende. Ook zou ik iets doen met die snare. Nu een beetje eentonig. Kan een lekkere relaxte track worden.

hij klinkt wel goed. beetje saaie drums misschien.

ik heb wel het hele nummer lang gedacht: wanneer begint het?

ik vind de muziek als begeleiding klinken, of een instrumentale versie van een track waar eigenlijk zang bij zat.

heb je niet ergens een vriendin die een beetje kan zingen ofzo?

Origineel geplaatst door NiFF
hij klinkt wel goed. beetje saaie drums misschien.

ik heb wel het hele nummer lang gedacht: wanneer begint het?

ik vind de muziek als begeleiding klinken, of een instrumentale versie van een track waar eigenlijk zang bij zat.

heb je niet ergens een vriendin die een beetje kan zingen ofzo?

Heheh..
Ja zang zou idd wel goed bij dit nummer passen ja!!! ;)

Nummer mag idd wel wat spannender. Wat voor soort muziek wil je eigenlijk precies maken?

Origineel geplaatst door Dnomyar
Heheh..
Ja zang zou idd wel goed bij dit nummer passen ja!!! ;)

probeer je huisgenote... hehehe

verder ben ik het eens met de mensen hier...

probeer ook detail in je nummers te stoppen... dat houdt zelfs herhalende stukken interessant

De eerste 10 seconden heb ik steeds het idee dat Marvin Gaye elk moment met iets "whoooohooooo" achtigs zal invallen :) (Vanaf dat je pads erin komen trouwens totaal niet meer hoor)

Meeste commentaar staat boven al. Een goede basssound zou ook niet misstaan...

Klinkt lekker hoor qua ritme en ook akoorden. Droog inderdaad die pads.
Ik geloof dat ik persoonlijk toch reverb op de pads zou hebben gedaan.
Het heeft wat meer op vulling hier en daar nog nodig.
De zin van de break zie ik niet zo omdat het gewoon de pads zijn zonder ritme die van zacht naar hard gaan.
Daar bij vind ik het opnieuw invallen van het ritme op het verkeerde moment.

Origineel geplaatst door trancer
Nummer mag idd wel wat spannender. Wat voor soort muziek wil je eigenlijk precies maken?

Soort muziek?
Gewoon muziek toch...;)

Soort muziek?

Ik vroeg me alleen af of je misschien een bepaalde richting in wilde slaan met je muziek, dat maakt het dan wat makkelijker voor iedereen om je passende tips te geven.:kroon:

Origineel geplaatst door trancer
Ik vroeg me alleen af of je misschien een bepaalde richting in wilde slaan met je muziek, dat maakt het dan wat makkelijker voor iedereen om je passende tips te geven.:kroon:

Klinkt mischien raar maar ik kan geen blokje vinden wat bij mijn style past!!
Ik zal in de toekomt nog wel wat tracks posten, mischien dat het dan wat
duidelijker wordt voor julllie!!!

In ieder geval tanx voor de reacties!!

:okdan:

Leuk... Maar sluit me aan bij de andere?! Ga op zoek naar een qlimax?! Probeer je nummer op te bouwen tot een hoogtepunt! En zorg dat 'et niet verveelt! ;) :D

Back