Niet zichtbare refills

LOWtense

Hallo!
Sinds een jaar of wat ben ik behoorlijk bezig met Reason (nu v2.5).
Laatst kreeg ik van een vriend van me wat refill-bestanden. Nadat ik deze in mijn eigen refill-mapje had gezet kon Reason ze om een of andere reden niet zien. Ik gebruik wel relevante apparaten. (Dr. rex voor rex-files, nn19 voor patches en wavs, ed.)
Wat heb ik al geprobeert heb:

- alle *.rfl bestanden van read-only af gezet.
- Reason opnieuw geinstalleerd.
- Binnen Reason de directories laten verversen (rescan).
- Binnen Reason naar alle refills laten zoeken.

Het enige wat ik kan zou kunnen bedenken is dat de gekregen refills van de mac-versie komen. Wie-0-wie herkent dit probleem?

Ik heb wel eens gehad dat ie een refill niet zag die ik in een bepaalde directory had gezet.

Toen heb ik de boel afgesloten en opnieuw gestart (en dan scanned ie de opgegeven directories weer) en toen vond ie 'm wel.
Maar dat heb jij blijkbaar ook al gedaan...... 8D

Apart probleem, weet je heel zeker dat niet 1 of andere grappenmaker een totaal ander bestand (wav,mp3,weetikveel...) die file gerenamed heeft naar 'bestandsnaam.rfl'?:confused:

Edit: Mac-bestanden heb ik geen verstand van, maar daar zou het dus in principe ook aan kunnen liggen...

He,

Ik heb er ook enorm veel last van. Ik heb helaas geen oplossing, maar hoopte misschien dat je inmiddels verder was en er meer vanaf wist. Zodra ik iets hoor post ik het

grt

Misschien dat er geen patches instaan? Dat er alleen samples instaan die je nog in het editscherm van de nn-xt module moet laden en keyregions moet geven?

Back