• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Echo Gina 24 en/of Marian Adcon ADAT converter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

koediman

--<{(OoO)}>--
heerlijk werkend systeem... 10 ins en 16 outs in pristine 24 bit topkwaliteit op je computer!!!

ik doe ze alleen maar weg omdat ik deze hoeveelheid ins/outs nooit meer gebruik sinds ik meer de hardware-kant ben opgegaan.

ik heb deze artikelen ook apart te koop gezet... kijk anders even bij die threads voor specs/links etc. (adcon en echo)

adcon: 200 euro
gina: 275 euro
samen: 450 euro

mijn excuses voor het snelle bumpen, maar ik wil aan eventuele geinteresseerden laten weten dat deze set op z'n laatst aan't eind van deze week verkocht moet zijn. ik heb volgende week een belangrijk, 2 weken durend projekt waarbij ik een betrouwbare setup maar al te goed kan gebruiken.
een evt. nieuwe geluidskaart kan ik pas aanschaffen als ik deze set verkocht krijg en als dat te lang gaat duren hou ik te weinig tijd over om m'n nieuwe in te werken/testen.

eventueel komt de hele boel over een paar weken wel weer in de verkoop, maar als je dus snel en goedkoop aan heel veel in en uitgangen van prima kwaliteit voor op je pc wil komen, is het nu toch wel de tijd om te reageren. wie weet wil ik wel erg graag die nieuwe kaart en gaat er nog een 10tje van de vraagprijs af. 8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back