Defqon 1

Vorig jaar aanwezig geweest, dit jaar weer. Het was een van de beste festivals vorig jaar.

Feest is overigens al dik uitverkocht. :)

kaartje is al in de zak :)

maar deze topic heeft nog weinig zin want het feest is al dik een maand uitverkocht ;)

Feest is idd uitverkocht (hoewel er in de handel vast wel kaarten zijn te koop). Toch even checken welke forumleden er heengaan. :D

Q-dance = Qlotepubliek (ok, ik ga niet generaliseren).

heb nog awakenings festival, dancevalley, mysteryland (en wellicht nog meer festivals) op 't programm, dus deze sla ik over

Origineel geplaatst door sten

Aangezien veel mensen (uit mijn omgeving) al deze festivals bezoeken vind ik deze opmerking nergens op slaan. Door dit soort onzin te spammen generaliseer je juist.

Voor de mensen met contactlenzen: Neem een stofbril mee!8)
Heb vorig jaar de halve dag lopen 'janken' door het opwaaiende stof...=(

heb nog awakenings festival, dancevalley, mysteryland (en wellicht nog meer festivals) op 't programm, dus deze sla ik over
:gaap:
:kont:

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Aangezien veel mensen (uit mijn omgeving) al deze festivals bezoeken vind ik deze opmerking nergens op slaan. Door dit soort onzin te spammen generaliseer je juist.

Het was niet generaliserend bedoeld. Maar als je vaak feesten bezoekt begrijp je wel een beetje wat ik bedoel.

Het was niet generaliserend bedoeld. Maar als je vaak feesten bezoekt begrijp je wel een beetje wat ik bedoel.
Ik bezoek heel veel feesten en begrijp ook best wat je aan wil geven maar ook op dancevalley is het niet meer wat het ooit geweest is etc. Dancevalley was vorig jaar het enige fesitval waar ik opgepompte anabolen koningen elkaar flink neer heb zien beuken.

Over sfeer: Overal wordt gevochten tegenwoordig (ja zelfs op awakenings met oud en nieuw) en overal lopen suffe lui rond. Je moet gewoon je eigen feestje bouwen en als je ergens een gespannen sfeer voelt ga je ergens anders staan. Ik heb in ieder geval geleerd het te negeren want als je ervoor moet thuis blijven kun je nergens meer heen.

Origineel geplaatst door omc
Je moet gewoon je eigen feestje bouwen en als je ergens een gespannen sfeer voelt ga je ergens anders staan.

Dat zegt het inderdaad helemaal.

Bericht door een moderator:
Nu weer over Defqon posten

Defqon is voor mij hét feest van het jaar! :halleluja
Ik heb me vorig jaar errug goed vermaakt daar. Hopen dat het net zo'n lekker weer is als vorig jaar en dan komt 't helemaal goed!

Origineel geplaatst door erik_w
Defqon is voor mij hét feest van het jaar! :halleluja
Ik heb me vorig jaar errug goed vermaakt daar. Hopen dat het net zo'n lekker weer is als vorig jaar en dan komt 't helemaal goed!
Helemaal mee eens ;)

alleen kut dat dit jaar de hardstyle en hakkuh tenten helemaal uit mekaar liggen en niet net als vorig jaar langs elkaar.
Stom dat ze daar geen rekening mee hebbe gehouden maar jah.......

ook maar ns wat antwoorden, alleen maar lezen heeft ook geen zin...

Defqon was naar mijn mening het vetste feestje van vorig jaar. dit jaar wil ik zeker; ik heb al een kaartje, ik heb alleen sinds eergisteren een aangezichtsverlamming (oftewel mn rechter gezichtshelft is in ene verlamd). waarschijnlijk gewoon door een koutje of zo. nou boeit me dit niet met uitgaan, ik zit echter wel nu zwaar aan de prednison en dat feest niet echt lekker. als ik zeker weet dat ik niet ga (als het dan nog niet over is) zet ik mijn kaartje op marktplaats. ik laat t hier wel ff weten dan.

en wat t Qlotepubliek betreft: de enige agressivelingen die ik op InQontrol heb gezien waren de uitsmijters. en dit is meer regel dan uitzondering, niet?!

latex
8)

Hey,

Als er iemand nog naar toe wil..... een vriend van mij wil zijn kaartje verkopen, omdat hij een hertentamen heeft.

Groeten Erik.

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
wat een ontzettend vette website! :D

Dat kan je wel zeggen ja. Ontzettend tof gemaakt!

Je kan zelfs de muziek selecteren per booth...

Origineel geplaatst door RJen
als ik zeker weet dat ik niet ga (als het dan nog niet over is) zet ik mijn kaartje op marktplaats. ik laat t hier wel ff weten dan.

ik ga wel.

tot morgen!
:kroon: :kroon: :kroon: :kroon: :kroon: :kroon: :kroon:

:z

Lkkr feest hoor, ben er gisteren geweest.
Had op het laatste moment nog een kaartje kunnen bemachtigen i.v.m. kaarten dump door
het voorspelde slechte weer.

Maar de zon scheen volop. haha

De sfeer was ook goed, ik heb geen een ruzie of iets gezien.

Dat kan ik niet zeggen als ik naar een kroeg of wat ga.

Ik vond het wel irri dat ze drankbonnen en eetbonnen apart verkochten.
Want de drankbonnen kon je pinnen maar de eetbonnen niet.

Maar voor de rest was het een tof feestje, en omdat het van elf tot elf is heb je nog iets aan je zondag.
Jmmr van nederland trouwens.

Laatst gewijzigd:
Back