• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

diverse gear

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Acid Man

Wie kent acid niet?
:D Fostex VC-8 A/D D/A converter voor 8 kanalen digitaal of analoog. Instelbaar in ADAT of S/PDIF formaat. Inclusief doos en handleiding. Geen installatie software, gwoon inpluggen en gaan.... Is een paar maanden oud. Gaat weg wegens aanschaf digitale mixer en is dus overbodig geworden. 250 Euro

:D Akai sampler S3000XL. Inclusief Jaz-drive (1GB) en 4 drives om je samples op te slaan. Uitgebreid met 32MB geheugen voor extra lange opnames. De jaz-drive komt met twee scsi kabels om te verbinden van en naar jaz-drive en PC. Eventueel SCSi kaart indien nodig. Komt met (Nederlandse) handleiding. 425 Euro.

:D Mackie AIO 8 kaart. Ananloge uitbreiding nodig van je Mackie D8B? Is extra meegeleverd met tafel, maar past niet in configuratie. Is nooit gebruikt (is te zien aan de pinnen waarmee de kaart aansluiting maakt met de D8B), dus spik splinter nieuw! 375 Euro.

Mocht je vragen hebben, bel of mail me even: 06 46 08 03 71.

Groet, Martijn

:stupid Op veler verzoek: De Akai S3000XL mag ook weg voor 400 Euro inclusief alle toebehoren.

# KNAL #

:halleluja Ok, ok, de fostex staat voor 225 Euro.

Update

Update

Even een kleine update;

De akai sampler: 375,- Euro

Fostex VC-8: 200,- Euro

Op de mackie AIO kaart en de sampler is een optie genomen. Van deze heren heb ik echter nog niets vernomen. Ik ga er dus vanuit dat deze nog beschikbaar zijn.

Laat maar horen....

Acid :D

De akai sampler gaat deze week de deur uit!

De fostex en mackie kaart zijn nog over.

De sampler is over naar z'n nieuwe baasje.

Nu nog een tehuis voor mijn fostex VC-8 (200 Euro ;) )

....en mijn Mackie AIO-8 kaart (375 Euro :) )

Laat maar komen....

Mackie AIO-8

Mackie AIO-8

Update:

De Mackie AIO-8 kaart kan weg voor 300 Euro i.p.v. 375 Euro!

Absolute bodem voor de kaart!

**********KNAL************

Na winst van Holland kan alles:

Fostex VC-8 nu voor 170,- Euro. Is een paar maanden oud en komt compleet met handleiding en doos.

Mackie AIO-8 kaart voor 280,- Euro! Is ongebruikt! 8 analoge in- en uitgangen voor de Mackie D8B!

Laat maar horen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back