Virus Festival 2004

Bas

I make sounds
Aanstaande zondag 6 juni Virus festival in Eindhoven.
Het is terloops al eens tersprake gekomen maar ik dacht "laat ik 't eens in de groep gooien".

Virus is van oorsprong een multicultureel festival met als hoofdmotor, jawel MUZIEK!
Er is ook kunst en (theater)cultuur en een paar kraampjes, maar vooral veel verschillende soorten muziek (electronisch en conventioneel :) ).

Check de site! http://www.virus.nl/

Voor degene die van herrie houden: 's avonds is er een kleine zaal waar voornamelijk electronisch geweld ten gehore gebracht gaat worden in de vorm van: breakcore, tekno, terror, spietcore, ragga, en drill'n'bass
(ondergetekende gaat ook (samen met nintendo) draaien hier in dit zaaltje :) vooral hardcore tekno en breakterrorspeedcore. Sammie en FFF gaan voor de gebroken herrie.

L@ters!

Ben zeker weer v/d partij dit jaar, altijd een rielekst festival.:)

'K hoop wel dat dit jaar de stroom niet weer telkens uitvalt, Eindhoven leading in technology, jaja:confused:

Yep, d'r komen leuke acts (vinnik dan).
En altijd wel relaxed zo'n bietje dan. 8)

...denk dat ik wel weer 's ga. is meestal wel een mooie gelegenheid om op kruipafstand van huis strontbezopen te worden. nadeel daarvan is dat ik van 't avondprogramma meestal weinig of niets meekrijg. :kroon: :mega: :biertje: :mega: :L

Ik ga 't proberen te halen. Meestal wel gezelli !

Geachte virologen,

hoe was het op virus ? ik heb het nl gemist........ :( vrouwen die nieuwe meubels willen........tijdrovende bizz.......

Ik ben Fuse nog tegengekomen! Erg relax!

Meevaller was Speedy J. Daar had ik minder van verwacht. :) En die asperge soep. Die was lauw! (Niet temperatuur technisch, maar spreektaaltechnisch!)

En vreemd genoeg was de enige Moog Voyager te vinden bij een metal band. :confused:

Maar weer heerlijk verbrand en muzikaal verzadigd natuurlijk.

Die Voyager heb ik niet een keer gehoord tijdens het hele concert. De karma hoorde ik wel een paar keer maar ook die te zacht.

:o: Niet heel veel meegekregen van de bands.. Was iets met bier en zon..

Vond 't bij de Pink lounge (?) wel lekker toeven (o.a. Robob).

Gelijk met Speedy J speelde Geigercounting in de Rode Zaal... iemand die gezien??

Muziekaal geen hoogtepunt, maar RUIMSCHOOTS goed gemaakt door zijn inzet en enthousiasme!
Hij had alleen twee Electribes (S-geloof ik), en daar zat hij mee te freaken... heel heel leuk!

Trouwens ook weer ouderwets moeten lachen om 'Dikke Dennis' van Peter Pan Speedrock (zonder synths, maar mét een ONGELOOFELIJK dikke pens!)

Groet,
Roy

Back