ff voorsteleln

Reistier

Ingeburgerd
Na herhaaldelijke aanmoedigingen heb ik toch maar besloten om me even voor te stellen hier.
Ik ben Reister en woon in Waddinxveen, dat ligt naast Gouda. Ik speel keyboard vanaf mijn 9de levensjaar en ben sinds een paar jaar me sterk gaan interesseren in synthesizers. Nadat ik op een weekend een Korg Trinity heb gehoord ben ik er helemaal verliefd op geworden en heb ik ook besloten om een echte synthesizer aan te schaffen. Momenteel heb ik een redelijk keyboard in de vorm van de Technics Kn3000, maar ik wil nou toch echt over op een synthesizer.
Voor de rest speel ik nog in een bandje, en dan wel Chriscross wat eigenlijk alleen christelijke liederen speelt. En bij gebrek aan een bassist heb ik maar besloten mijn keyboardje op te splitsen in een basspartij en een synthesizer partij. Op zich is dat nog wel geinig en het is erg leerzaam.
Dat was het denk ik wel zo'n beetje, jullie zullen me hier zeker vaker terug zien, vooral vanwege de gezellig sfeer hierzo ;)

Reister

Last edited by a moderator:
howdie Reistier!

wees heel erg welkom hier!
Ik hoop dat je de info vind die je zoekt over die korgt trinity en ook over andere synths.
genoeg mensen hier die je wel verder zullen helpen! :geslaagd:

keyboard van je negende levensjaar!?! indrukwekkend!

anyway, wees heel erg welkom hierzo!
and have fun!
:okdan:

greetz

Cloudy

Welkom :okdan:

Ik ben ooit eens in Waddinxveen verzeild geraakt voor een synthesizer, maar welke dat was, weet ik niet meer al sla je me dood (maar dat zal je waarschijnlijk wel niet doen met je christelijke roots :engel: ). }:|

hai.jpg

ofwel: welkom

Welkom op een leerzaam en gezellig forum!

Attachments

• hai.gif
    hai.gif
    5,9 KB · Bekeken: 143
Origineel geplaatst door 6 trak
hou je van chocomelk? :mega:

Onder andere .... :D

Ik moet zeggen dat hier erg gezellig is, ik ga hier echt een bak kennis vandaan halen volgens mij. :okdan:

Back