WTF? MetaSonix Agonizer

Hanz

Anonieme Analogist
TX1.jpg

Ehm... tja... Meer info...

Hij stond ook in de Interface zag ik ja...

Hahaha....beste reclame ooit....:

Be a good boy, and get a Line 6 amp simulator. Be obedient, and be unoriginal. Buy more Sheryl Crow albums. Ha ha ha. Now piss off, Mister Tiny Taxpayer. Go back to reading your IKEA catalog. Smoke another giant doobie, then maybe you can forget ever reading this nasty stuff. Dude.

Maar serieus...wat kost ie en hoe klinkt ie ?

Nou, dit is een gitaar. Een wàt? :D
Ja de enige reden dat ik deze soundfile post, is dat de andere geluiden helemaal ... onherkenbaar zijn.
Zie de bovenstaand bijgevoegde link.

Prijs kan ik nergens vinden. Andere Metasonix dingetjes zijn tussen de $200 en $300...

Mwa... leuk dat ie zo over z'n nek gaat maar het geluid valt soms gewoon weg...

ook al gezien ja. ziet er geil uit (voor een lofi distort liefhebber als ik). maar t geluid is zo vaag en fucked up dat ik me afvraag of je zo n ding niet zelf bij elkaar kan schakelen met wat random componenten (jaja, voel me pro na mijn hacking cursusje ;) )

ik vind het nergens naar klinken, ik hou dan wel van bakken lofi gescheur en andere herrie :) maar om hier nou zo veel geld voor neer te tellen? Als je al een Sherman FB hebt zou ik het sowieso laten denk ik. Ik sluit me aan bij divi.

Whahaha, geweldig zeg! Zeker die teksten op die site!

Collectors item-pje? Beperkt aantal van gemaakt, zeggen ze.

Metasonix Agonizer {bruut buizen distortion}

Metasonix Agonizer {bruut buizen distortion}

Volgens mij is dit wel vet een buizen distortion, weet alleen niet wat het moet kosten heb mailtje gestuurd naar handelaar in NL maar nog nix terug

www.metasonix.com

Origineel geplaatst door aso
Volgens mij is dit wel vet een buizen distortion, weet alleen niet wat het moet kosten heb mailtje gestuurd naar handelaar in NL maar nog nix terug

Heb je al wat van die handelaar gehoord? Hun website staat ook al ik weet niet hoe lang op 'We are rebuilding our website...'

En heeft er iemand toevallig al zo'n Agonizer op de kop getikt? Is 'ie leuk?

Origineel geplaatst door tsuba42
Heb je al wat van die handelaar gehoord? Hun website staat ook al ik weet niet hoe lang op 'We are rebuilding our website...'

En heeft er iemand toevallig al zo'n Agonizer op de kop getikt? Is 'ie leuk?

Heb de Agonizer en de TM-1 bestelt........
Lijkt mij de bomb en ook wel bruikbaar voor weirde shit en techno!

Back