• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Casio CTK691 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Artist
Ik doe mijn Casio CTK691 keyboard work station weg. Hij heeft heel veel standaard geluiden aan boord, veel ritmes, programmeerbare geluiden via ingebouwde synthesizer, volledige digitale drawbar (orgelgeluiden dus), zes sporen studio, aansluiting voor internet (downloaden van songs, ritmes en geluiden), groot display, registratie geheugens, etc.

Mag nu weg voor 225 euro (nieuwprijs is 349 euro). Met adapter en handleiding en software (voor internet).

Moet wel opgehaald worden bij me thuis in Den Haag.

Wie o wie heeft er interesse in zo'n mooi, aanslaggevoelig, keyboard. Is natuurlijk ook goed bruikbaar als masterklavier.

Phochos:D

Als iemand een ruilvoorstel heeft, dan mag dat natuurlijk ook. Bijv. een masterkeyboard van Evolution of Roland.

Phochos:D

Deze thread mag dicht, ik ga hem zelf als masterklavier gebruiken voor de pas aangeschafte Yamaha TG500 synthmodule.

Phochos:D :slotje:

uiteraard
roep maar wanneer die weer wel te koop staat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back