• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kurzweil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mensch-Maschine

:mekanikal:
Ik ben eruit - zeer binnenkort komt er een K2661 sampling option hier in de kamer dus mag dit beest weg.

Vandaar te koop: Kurzweil K2000 keys v3 J3.87 unit - Met dus de laatste os erin. Ik moet zeggen hij is echt in topstaat! Geen enkel krasje erop! werkt natuurlijk 100 %.

Wat komt erbij:

64 mb geheugen
Sampling option ingebouwd
Interne HD van een GiG
Sequencer geheugen uitbreiding (weet niet meer zo snel hoe dat heette)
aantal zip disks vol met sounds van allerlei andere synths (zitten ook al in de HD dus je hebt geen zip drive nodig)
Een dikke lading vol met boeken en uitgeprinte tutorials zodat je meteen kunt beginnen met v.a.s.t synthese
Natuurlijk een kabel voor stroom
Een nagenoeg ongebruikte softcase/bag - alleen gebruikt bij verhuizing

Ben de 2e eigenaar: Ik heb er 700 euro voor betaald - dit wil ik er dus ook voor hebben. Prijs is vast lager beden heeft echt geen nut - ga ik helaas niet op reageren.
Geen opsturen mogelijk - werkend te zien en op te halen in Amsterdam.

dit is je kans als je betaalbaar een goede, zeer uitgebreide kurzweil ik je huis wilt hebben staan.

Ik zoek ook nog een S6000 sampler - dus *alleen* ruil mogelijk tegen die machine (met evt bijbetaling van mijn kant)

Interesse? stuur pb of mail naar: signal_returned@hotmal.com
aub in de titel balk k2000 of iets dergelijks zetten - mail zonder onderwerp wil ik nog wel eens deleaten ivm virussen enzo.

ok: u kunt nu reageren!:)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back