Wa zeede gij nou??!!

Dit klinkt wel erg vals.

Ik heb al heel goeie nummers van je gehoord, maar de laatste twee klinken hard, plat en vooral vals (storend!). Ik heb heel veel moeite om het nummer uit te luisteren zonder hoofdpijn te krijgen.

Qua structuur is het wel ok, maar het kan mij niet echt boeien.

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Dit klinkt wel erg vals.

Ik heb al heel goeie nummers van je gehoord, maar de laatste twee klinken hard, plat en vooral vals (storend!). Ik heb heel veel moeite om het nummer uit te luisteren zonder hoofdpijn te krijgen.

ik heb bijna een half jaar niets gedaan dus ik moet weer helemaal in komen.

vals kan het technisch gezien niet zijn want de akkoordschemas ligt precies op elkaar..

Origineel geplaatst door jaimiefanatic
vals kan het technisch gezien niet zijn want de akkoordschemas ligt precies op elkaar..

Ja 't is misschien niet vals (ik heb ook geen absoluut gehoor), maar die bass "pakt" niet echt op de melodie. Een "lichtere" bass met wat meer mid, zou wel beter klinken denk ik.

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Ja 't is misschien niet vals (ik heb ook geen absoluut gehoor), maar die bass "pakt" niet echt op de melodie. Een "lichtere" bass met wat meer hoog, zou wel beter klinken denk ik.

ja ik moet ook zeggen dat ik hem niet suuuuuuuuuper vindt ofzo.. maar met kritiek van julie kom ik weer sneller op gang..

check dit.. vandaag gemaakt.

Jaimie Fanatic - Let Me Let Me Jaimie Fanatic - Let Me Let Me

Origineel geplaatst door mindtwist
hoorde net die let me be , vond hem wel :okdan: , tis niet mijn type muziek.. maar klinkt leuk :)

die "wazeedegij" heb ik on purpose niet geluisterd.. niet dollen met brabant..:yamaha:

gast ik kom uit breda.. ik heb volledig recht om mijn titels te maken zoals ik ze uitspreek ;)

Eej Kul, da hedde gaaf gedaan!
Hij groeft lekker hoor. Er mag van mij alleen iets meer variatie in; het deuntje wordt IMO iets te lang herhaald.

Groeten van unne Ginnekenees ;-)

Houdoe!

Origineel geplaatst door Lacrosse
Eej Kul, da hedde gaaf gedaan!
Hij groeft lekker hoor. Er mag van mij alleen iets meer variatie in; het deuntje wordt IMO iets te lang herhaald.

Groeten van unne Ginnekenees ;-)

Houdoe!

heej kulleke!
Da vink nou gaaf witte nie, da ge ff iets leutigs kom zegge!
harstikke geweldig man! Tus inderdaad unne rustig nummerke maar das ok leut zo op zun tiet witte nie ;)

Je komt meer in vorm. ;)

Deh hej'k gezegdgehad.

Origineel geplaatst door fuse
Je komt meer in vorm. ;)

Deh hej'k gezegdgehad.

thanks, ik probeer nu effe veel tracks te maken om weer dat gevoel te krijgen
toch kut hoor een half jaar ofzo niets maken.. baal ik best wel van.. muziek maken is veel te leuk!

Weet wat je bedoeld. Heb zelf ook lang 'droog' gestaan maar da's toch niet erg?
Pushen helpt toch niet.

Voor je het weet poep je weer een track per dag eruit. ;)

Origineel geplaatst door fuse
Weet wat je bedoeld. Heb zelf ook lang 'droog' gestaan maar da's toch niet erg?
Pushen helpt toch niet.

Voor je het weet poep je weer een track per dag eruit. ;)

dat doe ik nu ook, alleen nu klinkt het nog nergens naar ;)

Back