Resonance
Turn up the reso!
Hola,
Ik ben op zoek naar goede software om clickjes enzo uit audio te halen. Ik ben op zoek geweest naar Steinberg clean maar op hun site hebben ze geen demo meer staan als die ooit bestaan heeft?
Ook heb een demo versie van Cooledit 2000 geprobeerd waar ik een declick addon voor had gevonden maar die werkte natuurlijk weer niet met de demo
Hiervoor was ik eigenlijk een groot fan van sound forge maar die kan dit ook niet.
Wavelab heb ik niet geprobeerd (en trouwens ook geen demo van gezien) omdat ik ervan uit ging dat steinberg geen clean zou verkopen wanneer wavelab deze taken ook kan uitvoeren. Dus blijft er maar weinig over.... Weet iemand goede Freeware software die goed is voor audio restoration? Of moet ik toch maar ergens een serieus pakket kopen?
Ik ben op zoek naar goede software om clickjes enzo uit audio te halen. Ik ben op zoek geweest naar Steinberg clean maar op hun site hebben ze geen demo meer staan als die ooit bestaan heeft?
Ook heb een demo versie van Cooledit 2000 geprobeerd waar ik een declick addon voor had gevonden maar die werkte natuurlijk weer niet met de demo
Hiervoor was ik eigenlijk een groot fan van sound forge maar die kan dit ook niet.Wavelab heb ik niet geprobeerd (en trouwens ook geen demo van gezien) omdat ik ervan uit ging dat steinberg geen clean zou verkopen wanneer wavelab deze taken ook kan uitvoeren. Dus blijft er maar weinig over.... Weet iemand goede Freeware software die goed is voor audio restoration? Of moet ik toch maar ergens een serieus pakket kopen?