Andromeda gezocht

Status
Please reply by conversation.

Juur

Ingeburgerd
Ik ben op zoek naar een A6 Andromeda .
Heb je er een en wilje hem kwijt reageer dan .
Ik heb geen internet dus ik kan niet heel snel reageren,maar ik wil wel de A6.

Groetjes juur.

Er zijn er zo een stuk of honderd man die ook een tweedehands A6 willen.

och, dat valt wel mee. Toen ik de mijne verkocht had ik 3 serieuze gegadigden.

dat is HET! probleem op dit forum (en alle andere):

Iedereen WIL kopen, maar niemand HEEFT GELD!

groet

Marco

Origineel geplaatst door PHAEAX
dat is HET! probleem op dit forum (en alle andere):

Iedereen WIL kopen, maar niemand HEEFT GELD!

groet

Marco

Dat is niet alleen het probleem op dit forum, maar in de hele wereld !

Met de meest verschrikkelijk misdaden tot gevolg.........

.....waarmee ik Juur trouwens niet op een idee wil brengen....... :erm:

Op de interface site kan ik hem niet vinden.
Maar even to the point . Bij de music house in utrecht kan je een nieuwe A6 halen voor 2599,- ink btw(net nog gekeken)
dus een redelijke prijs voor zo'n ding tweedehands is 1600 tot 1900 als in nieuwstaat. Dat is wat ik er voor over heb .

Wil je de andromeda ruilen voor echte euro's ik heb ze.

Groetjes juur.

Als de nieuwprijs 2600,- euro is nieuw dan ben je echt knetter gek als je 2000,- voor een tweedehands betaald.
Dus als niemand er eentje wil verkopen dan spaar ik toch gewoon twee maandjes door en koop een nieuwe.

bel me als je er een hebt 0630534368
groetjes juur.

Origineel geplaatst door Juur
Als de nieuwprijs 2600,- euro is nieuw dan ben je echt knetter gek als je 2000,- voor een tweedehands betaald.

Dan ben ik maar knetter... ik zou er 1900~2000 euro voor over hebben, mits in nieuwstaat! En liefst jonger dan 1 jaar i.v.m. garantie mocht er stiekem iets mee mis zijn.

Ik verklaar diegene die er minder voor vraagt eerder als knetter (niet dat ik hem dan meer zou bieden hoor... :maffia:).

Mag ik u er even aan herinneren dat 600~700 euro toch even meer dan 1300 Oer-Hollandse Florijnen is? Ik weet niet wat jou inkomen is, maar dat is voor mij i.i.g. verre van kattepis!

Met nog 1 dag voor de boeg, staat op ebay een andromeda te wachten op een nieuwe baas. Huidig bod is circa 1075 euro. Uit de UK geshipped, maar misschien is hier een voordeeltje uit te slepen :)

linkje

Origineel geplaatst door el_photograve
Met nog 1 dag voor de boeg, staat op ebay een andromeda te wachten op een nieuwe baas. Huidig bod is circa 1075 euro. Uit de UK geshipped, maar misschien is hier een voordeeltje uit te slepen :)

linkje

Die schiet in de laatste seconden echt nog wel door. Daarnaast... shippen vanuit Engeland... met het risico een doos bakstenen te krijgen of een defecte bak? Nee dank je... moet hem wel kunnen testen.

0 stemmen. Hmmm ik zou hier niet op bieden eerlijk gezegd. Ik zou zeggen dat als je hem wint dat je hem persoonlijk even op komt halen, kijken wat ie dan zegt. Zie ook andere threads op het forum met Ebay scams.

Andromeda

Andromeda

Ben op zoek naar een Alesis A6 Andromeda wie helpt mij??

Reageren 06-30534368

Groetjes juur

Bericht door een moderator:
Samengevoegd.. Of zoek je er twee?

Kom je hier nu echt alleen om een voor een appel en een ei een A6 te scoren?

:stupid

Origineel geplaatst door D-mike-E
Kom je hier nu echt alleen om een voor een appel en een ei een A6 te scoren?

:stupid

Wat maak jij je druk zeg. Laat die jongen lekker. Wat je al niet dwars kan zitten...

En ik ben het nog met 'm eens ook. Ik wil best een Andy, maar echt niet hoger dan 1850 euri... En anders maar niet!

verstandig besluit lijkt me , veel plezier en upload maar eens een paar leuke presets
vraag mezelf trouwens nog altijd af hoe dat moet op dit forum, mij lukt het nog niet !
iemand tips? beloning: een preset voor de a6, homemade:kimono:

eindbod op de britse andromeda was trouwens net boven de 1800 euro !

Status
Please reply by conversation.
Back