The Original Bad Boy

Het grote mankement aan deze track is dat ik het idee krijg dat 't wel erg vlak wat betreft dynamiek klinkt. Bijna een beetje doodgecompressed lijkt 't, een beetje overstuurd zelfs. De mix zou volgens mij wel wat schaafwerk kunnen gebruiken. Veel geluiden zitten elkaar flink in de weg, waardoor er geen ruimte meer over blijft.
Eigenlijk hoor je door de slechte mix de eigenlijke track niet eens meer goed, waar overigens best wel wat leuke elementen in zitten.
Toevallig hoorde ik onlangs nog de BBoyStance2003mix van je, die klonk een stuk beter wat dat betreft. Maar goed, ik las al dat je een tijdje niets gedaan had aan muziek dus dat komt wel weer terug...:)

De mix is weer slecht,heb je een overmaat aan mid en midhoog op je speakers,of hoe is dit te verklaren?
Het midhoog en mid,is er bijna niet,daar komt bij dat de boel zo plat als een harde euro klinkt.
Verder vind ik het moeilijk door deze zware minpunten in de mix een beeld te krijgen met wat je met de track wil.
Ik hoor wel een todd terry en masters at work invloed,kan dat kloppen?

Ik vraag me af of je een keer door krijgt dat het beter klinkt als het niet zo hard gecompressed wordt. De menselijke oren kunnen al die afgeplate golven met veel harmonischen niet zo goed aan en worden sneller luistermoe.
Als je ooit eens een dag met een slijptol hebt staan werken dan snap je vast wel wat ik bedoel.

Back