• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

SY-77 voor iets anders ruildeal

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Arv

Robot
hey mensen,

ik heb een Yamaha SY-77 synth te ruil:

Polyphony :16 FM voices, 16 (AWM) sampler voices
Oscillators :6 operator FM synth with 45 algorithms, 3 feedback loops and 16 waveforms; AWM sample ROM waveforms
VCF :Multi-stage Time Variant Filters with resonance
Arpeg/Seq :16 track sequencer, 16,000 note capacity, 99 patterns, 1 song, 61 built-in drum sounds

Effects :4 independent digital effects processors
Keyboard :61 keys with velocity and aftertouch
Memory :128 preset & 64 user patches, 16 preset & 16 user multi-patches
Control :MIDI in/out/thru
Date :1990

http://www.vintagesynth.org/yamaha/sy77.shtml

De vraag is, ik wil alleen maar ruilen met een andere synth. Ik zoek liefst een polyfone (analoge) synth met 5 octaafs keyboard. De synth moet ook een midi optie hebben (of convertor erbij)

Let op, de SY-77 is geen simpel syntje. Het is een complete FM synth en nog een berg andere opties. Ook voor de echte FM freak dus! ik gebruikte altijd software voor de patches, je kunt dus bv ook DX7 patches erin douwen. Erg leuk.

Wie o wie

gr
ARv

ruilen

ruilen

Ik wil hem altijd ruilen tegen m'n Korg T-3 ex Inclusief flightcase, maar of jij daar wijzer van wordt.....
Ik ben op zoek naar FM sounds (maar wil verder geen modules erbij) en verder gebruik ik hem als master-keyboard.
de toetsenborden die in beide machines verwerkt zitten zijn het zelfde

laat maar horen en anders succes...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back