150bpm Hardcore

Yeah...allereerst lekker sfeertje paul! ... een best experimenteel trackje met duistere geluiden, vette darkcore.
ik vind de kick nu al vet, wil hem wel horen nadat ie door de compressor is gehaald...

Ik hoor trouwens dat je de kick door quadrafuzz hebt gehaald, ofniet? :)

zit nu te luisteren en je hebt er al vrij aardig een creapy sfeer in weten te zetten :okdan:

de kick is best goor maar dat staat hem wel hehe, je zou er alleen een beetje extra laag bij kunnen eq'en rond de 80 hrz

de hihats klinken ook beetje middie terwijl ze eigenlijk meer in het hoog thuishoren je kan daar een klein beetje mid weghalen en een heel klein beetje tophoog bijgeven rond de 10 - 12 khz (weet ff niet of alles zo dof en midheavy klinkt door de mp3 conversie, mocht dat het geval zijn dan geld dit natuurlijk iets minder ;) )

die bassline achtige geluidje die je gebruikt op het einde zou ik adviseren om de resonantie wat terug te schroeven zodat die iets minder iel word en voor het filter effect juist een "parametrische mid eq" gebruiken

voor de rest klinkt het allemaal best tof dus blijf vooral lekker musiceren :)

Origineel geplaatst door Dark System
Yeah...allereerst lekker sfeertje paul! ... een best experimenteel trackje met duistere geluiden, vette darkcore.
ik vind de kick nu al vet, wil hem wel horen nadat ie door de compressor is gehaald...

Ik hoor trouwens dat je de kick door quadrafuzz hebt gehaald, ofniet? :)

idd... 5X door quadrafuzz gehaald...

koele track hoor...lekker sfeertje....alleen....waarom is die opbouw zooo langzaam ?
dat laatste stuk met dat gefilterde synthje klinkt vet,maar dat kun je toch ook al veel eerder laten beginnen ?
dan gaat ie tenminste los...nu gebeurd er 3 minuten lang niks bijzonders...dat stuk met dat "the moon" geluidje ( klinkt zo,ik weet niet of je 'm daar daadwerkelijk van gesampled hebt ...) kun je dan als afwisseling in het middenstuk gebruiken of zo...

als je het arrangement aanpast en nog wat meer editjes en fx dr bij gooit,heb je volgens mij een goeie track waar vast wel een label voor te vinden is...

:okdan:

wow cool...

ik ga eens kijken of ik wat aan kan passen...

hoop ooit idd eens op plaat te komen, dat is toch wel een soort droom van me8)

haha meent u dat nou?:o:

zoja.. dit had ik niet verw8... dit is mn eerste track met hardware.. ben pas 2 weken met mn gear aan de slag:confused:

igg bedankt!

doet nou niet zoveel schrijven maar eens aan de slag gaan :D

Back