Is er nog leven naast het forum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door BananaWorld
Ik studeer nog en heel vaak als je aan het leren bent, dan surf je heel even langs het synthforum voor de afleiding om even later weer verder te gaan met hetgeen waarmee je bezig was.

as we speak dus :D (om 14:00 tentamen :walker: :confused: )

- Media en Entertainment Management studeren in Leeuwarden
- hobbygeld bijeen sprokkelen in de Super de Boer supermarkt
- zondags muziek maken
- de sociale contacten goed bijhouden :biertje: :biertje:

Geen stressig leven maar wel altijd wat te doen en 's avonds een relax uurtje Synthforum checken om vervolgens mn huiswerk te maken.:geslaagd:

Ik zit toch wel regelmatig te lezen en te posten hier, maar dat is meestal 's avonds / 's nachts.. Overdag werk ik 4 dagen in de week in een metaalbedrijf en 1 dag in de week ga ik voor de opleiding Constructie Bankwerken en Lassen naar school toe.. 's Avonds heb ik dan lascursus..
Verder zit ik veel met muziek te pielen, komen er vrienden langs of ga ik naar vrienden toe en ik hou ook veel van feesten.. Maar ik zit in het weekend regelmatig bij m'n vriendin, of zij zit hier..

studeer aan de academie voor digitale communicatie te utrecht...doe daar veel met internet en surf meer dan ik studeer, maar laten we dat dan maar beroepsmatige interesse noemen :engel:

nog ff doorbijten dan heb ik hopelijk m'n propedeuse binnen en kan ik straks weer flink m'n apparatuur mishandelen, van de zon genieten en feesten :)

Is er leven voor de dood ?
Natuurlijk is surfen & T.V.kijken etc. een tweedehands leven. Een afgeleide
van de werkelijkheid. Hoe zit dat met boeken lezen, telefoneren (denk hier eens over na).
Een pré van surfen op een forum en posten is dat je met elkaar kunt spreken over een onderwerp.
Eigenlijk kunnen we het wel gelijkstellen met telefoneren zonder stemgeluid.
Maar het beeld, de geur, het geluid, de gesticulatie, de gelaatsuitdrukkingen, de mogelijkheid om
op een drankje te trakteren ontbreken op het internet. Ik heb het al eerder gezegd:
alle vooruitgang is achteruitgang.

Het is zoals het is, accepteer het maar....
ISPdeRuiter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back