• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

KSP8 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

OJS

..............
Te koop: Kurzweil KSP8 FX-processor eventueel voorzien van RSP8 remote controller of andere toebehoren.

zie de site voor specs.
Voor meer info gaarne bericht via email.

Bericht door een moderator:
OJ, gaarne even de richtprijs vermelden :)

Richtprijs KSP8

Richtprijs KSP8

De richtprijs is Eur. 2900,00 voor een 'kale' KSP8, exclusief de accessoires. Echter, hoe meer belangstelling hoe groter de kans dat ik er meerdere voor een lagere prijs kan krijgen.

KSP8 goedkoper!

KSP8 goedkoper!

Ter aanvulling op eerdergenoemde prijs:

De prijs voor een nieuwe KSP8 zou uitkomen op Eur. 2700,-. '

Lijkt mij een buitenkansje. Op Ebay in Duitsland staat er een voor Eur. 2499,-, maar die is zonder garantie. Bovendien heb ik gemaild met deze snuiter en ik heb er niet echt een warm gevoel aan overgehouden.

Groeten,

Oj

Attachments

• ksp8.jpg
    ksp8.jpg
    15,3 KB · Bekeken: 51
Prijzen blijven dalen......

Prijzen blijven dalen......

Hoe meer units we bestellen hoe goedkoper ze worden.

bij bestelling van:
3 units: 2700 euro per stuk
4 units: 2650 euro per stuk
5 units: 2600 euro per stuk
6 units: 2550 euro per stuk

Enz. enz.

Email me voor meer info. Dit is een kans die je eigenlijk niet kan laten liggen. Vergelijk bovenstaande prijzen (van NIEUWE KSP8's!!) eens met de nieuwprijzen elders.

Extra opties? Geen probleem. Ook daarbij kun je uitgaan van 70% tot 80% van de winkelwaarde.

KSP8

KSP8

Nog enige aanvullende info:

De KSP8's zijn nieuw en worden uit de VS gehaald bij een geauthoriseerde Kurzweil -dealer. Mocht je er nog zorgen over maken. Er is niets illegaals aan. Units worden gewoon gekocht bij een geauthoriseerde Kurzweil-dealer en er wordt gewoon netjes belasting over betaald. Niets van vrachtwagens afgevallen of zo. Daar heb ik helemaal geen zin in.

Opties als 4 extra analoge I/O's, 8 digitale I/O's of 8 ADAT/TDIF I/O's zijn mee te nemen in de bestelling. Ook deze opties met forse korting (70% van de nieuwprijs). Vergeet in dit opzicht ook de RSP8 niet, de remote controller.

Iedere unit komt met fabrieksgarantie.

Over aanlsuiting op het lichtnet behoef je je geen zorgen te maken: De KSP8 heeft een auto-switch en herkent de netspanning.

Voor zover dat nog niet duidelijk was. Dit is de ultieme fx-processor! De nieuwprijs is Eur. 3400,-. Dit is je kans om dit apparaat voor een wel heel aantrekkelijke prijs in je bezit te krijgen. En het mooie is: Hoe meer belangstellenden, hoe lager de prijs. Bel of mail me voor meer info.

OJ
06-15053518

Plaatje is van de RSP8 remote controller voor de KSP8. Afbeelding KSP8 boven in dit draadje.

Ksp8

Ksp8

Voor de liefhebber van high-end fx:
Te koop Kurzweil KSP8 NIEUW!! met garantie en service en support. Geen demo-modellen, geen B-stock!!

Desgewild met RSP8 remote controller, expansions board (extra analoge I/O's, of digitale I/O's)

Prijs:
KSP8: eur. 2700,-
RSP8: eur. 500,-
expansion boards op aanvraag.

Vergelijk de prijzen met de gangbare prijzen. Onder de eur. 3400,- zijn ze niet te krijgen. De RSP8 wordt niet voor minder dan eur. 700,- aangeboden.

Kijk onderstaande review en kom er zelf achter wat deze ongelooflijke machine te bieden heeft voor deze prijs! Ik voel me een beetje een marktkoopman als ik dit loop te roepen maar ik ben zelf erg enthousiast.

http://www.soundonsound.com/sos/May....asp?session=3c0989c394b113607f3bd1da09c30e1a

reageer per email of laat een PB achter.

Attachments

• ksp8.jpg
    ksp8.jpg
    15,3 KB · Bekeken: 48
Bericht door een moderator:
Samengevoegd. Artikelen SVP slechts in één thread te koop aanbieden!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back