Album : Just Be

DJ-D_Prime

Die Rakete zu den Planete
Wat vinden jullie er nou eigenlijk van?

vond t eik wel vrij origineel. Afgezien van de standaard meuk die een top40 notering behaalde staan er naar mijn mening originele en gedurfde tracks op..

Sweet Misery is naar mijn mening bijna een 80ies synth track! en UR doet wel heel erg denken aan radiohead of masive attack!

daar komt bij dat de vocals (Kirsty Hawkshaw) echt fantastisch zijn!

Ik vind hem wel ok, ik vind het alleen jammer dat ie mijn artiesten naam te veel op de titel lijkt (Just B)

Sweet Misery is naar mijn mening bijna een 80ies synth track! en UR doet wel heel erg denken aan radiohead of masive attack!

UR?

Als in Underground Resistance?

Waar gaat dit in godesnaam over?

Jezuus Karistuus Smackos!!! Hoe heb je DE cd-release van dit jaar kunnen missen!?!? Underground Resistance?!? Natuurlijk niet! Het is onze eigen Tijse-mans uit Tilburg! HET nieuwe album van Tiësto!!

Whoops....bijna verviel deze thread weer tot een Tiësto-afzeik thread....ik heb het album nog niet gehoord en betwijfel of ik ooit de moeite zal nemen het te luisteren....ik laat mijn mening over de muzikale kwailiteit dus achterwege.

Alhoewel de titels van de nummers wel tenenkrommend origineel zijn...ik noem:

Ur (als in "You Are")
Just Be
Walking on Clouds
Sweet Misery
Forever Today

Oei Oei....maar ik zeg niets. Ik heb het nog niet gehoord.

:bekdicht:

Ik heb 'm nog niet geluisterd eigenlijk :o: (shame, shame)

Het is (zonder het album geluisterd te hebben) wel een commerciele opeenstapeling van eigen hits. Z'n ISOS en Magik series waren erg goed, denk dat deze hem niet kan overtreffen.

Wij hebben hem op mn werk hierzo....
Tja over de inhoud zal ik maar niets zeggen (zeer oppervlakkig)...alleen hij is weer over de top gemastered zeg...veel te gepolijst..
de bekende equalizer-kuil komt goed naar voren op dit album ...totaal geen diepte, verzuipt volledig in de effecten zoals reverbs, delays enz enz...

Origineel geplaatst door sten
Ik heb 'm nog niet geluisterd eigenlijk :o: (shame, shame)

Het is (zonder het album geluisterd te hebben) wel een commerciele opeenstapeling van eigen hits. Z'n ISOS en Magik series waren erg goed, denk dat deze hem niet kan overtreffen.

Magik en ISOS zijn oneindig veel beter, maar ik vind dat naast de top40 meuk die er op staat (traffic enz.) dat er ook originele tracks op staan. Het is niet een heel erg goed album, maar vooral wel aardig, en bovenal erg origineel (los van de bekende nummers dan natuurlijk)

Nou ik heb een poging gewaagd om de cd te luisteren op internet en na een paar onvruchtbare attempts bij bol en hmv ben ik naar tijs zijn eigen site gegaan maar daar doet de helft het niet en wil ie dat ik ff mediaplayer 9 ga downloaden. Ik ben de beroerdste niet dus ik wil downen, gaat het met 8 kbps, dus HOP cancelen die hap.. Tja ik heb al het idee dat ik van die CD geen ruk aan vind, maar als ik al niet eens zijn cd kan voorbeluisteren dan houd het snel op he?

Origineel geplaatst door Arv
Nou ik heb een poging gewaagd om de cd te luisteren op internet en na een paar onvruchtbare attempts bij bol en hmv ben ik naar tijs zijn eigen site gegaan maar daar doet de helft het niet en wil ie dat ik ff mediaplayer 9 ga downloaden. Ik ben de beroerdste niet dus ik wil downen, gaat het met 8 kbps, dus HOP cancelen die hap.. Tja ik heb al het idee dat ik van die CD geen ruk aan vind, maar als ik al niet eens zijn cd kan voorbeluisteren dan houd het snel op he?

probeer een winkel

ik heb zonet toch nog een site gevonden waar je wat kan horen. Zoals ik eigenlijk al een beetje verwachtte nix nieuws onder de zon (ik hoor mensen alweer denken "moet dat dan altijd", ik zeg ja: anders hoef je geen plaatjes te maken) Het is het gebruikelijke 4 to the floor trance plus nog wat gekunstelde downtempo werk (waar ik niet warm of koud van wordt)

Maar goed, voor de gemiddelde party dude waarschijnlijk een superVET album. Voor mij niet. Ik geef liever wat centen uit aan vernieuwende albums als die nieuwe van Tortoise ofzo. Maja wie ben ik he.

;)

Arv

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
probeer een winkel

nou zeg, ik ben ten eerste niet de gemiddelde party dude en ten tweede zijn er maar een paar 4-to-thefloor nummers en die laat ik helemaal buiten beschouwing,

ik zei ook al, het is geen fantastisch album, maar van een artiest die hier steeds verguisd wordt dat ie niet meer zou kunnen dan een een kut nummer als traffic maken vind ik een aantal nummers zeer geslaagd.

Kijk, ieder moet luisteren wat ie wil D prime, en ik insinueer ook niet dat jij de gemiddelde party dude bent. En mij heb je ook niet horen zeggen dat ik het een klote album vind. Maar ik vind het gewoon die 22Euro's echt absoluut niet waard.. Weet je watvoor mooie andere albums je daarvoor allemaal kunt kopen? ;)

Origineel geplaatst door Arv
Kijk, ieder moet luisteren wat ie wil D prime, en ik insinueer ook niet dat jij de gemiddelde party dude bent. En mij heb je ook niet horen zeggen dat ik het een klote album vind. Maar ik vind het gewoon die 22Euro's echt absoluut niet waard.. Weet je watvoor mooie andere albums je daarvoor allemaal kunt kopen? ;)

ok :D :biertje: ik zal zeker neit beweren dat iedereen dit fantastisch moet vinden en moet kopen hoor.. Ik had zelf erg lage verwachtingen van dit album, maar vond t uiteindelijk allemaal erg meevallen..

Back