Syncussion DRM1 hardcore kicks

grappig

grappig

Klinken best grappig die kickz :)

Meschien zou je es moeten proberen iets meer Volume aan de kick zelf toe te voeren niet een het geluid maar kwa inhoud dat ie iets ... Voller / dieper klinkt

Ik ben zelf nie zown persoon die prutst met bass kickz enzo
( over het algemeen begin ik met een simpel trance kickje en daarmee probeer ik dus een hardcore kick te maken )

En daar houwd het gauw op ik heb namelijk geen stukkie hardware tenzei je m'n Sennheiser HoofT teluhfoowntjuhz en mun Sony mic meej telt :P

tis meschien vaag wat ik probeer te zeggen ik snap um zelluf oowk nie helemaal maar voor vragen over dit stukkie text kun je me wel ff een persoonlijk beriggiej sture dan zalk ut probere betur uit te legge :P

hehe tering ben jij nou zo bezopen of ben ik 't? :biertje:

maarrrr heb de kicks beluisterd en ze klinken vrij koel...wie weet ga ik er wat mee doen, je hoort 't wel tzt ;)

Origineel geplaatst door Nightstorm
hehe tering ben jij nou zo bezopen of ben ik 't? :biertje:

maarrrr heb de kicks beluisterd en ze klinken vrij koel...wie weet ga ik er wat mee doen, je hoort 't wel tzt ;)

Ik drink nie dus jij zal het wel zijn :P

Neej geintje maar jah ik probeer m'n mening te geven terwijl ik geen verstand heb van het spul dus het komt er meschien een beetje raar uit maja ik ben nou eenmaal vaag ... en vage mensen vage dingen ;)

Origineel geplaatst door Nerv-Infection
Ik drink nie dus jij zal het wel zijn :P

Neej geintje maar jah ik probeer m'n mening te geven terwijl ik geen verstand heb van het spul dus het komt er meschien een beetje raar uit maja ik ben nou eenmaal vaag ... en vage mensen vage dingen ;)
hehe k dan ligt t waarschijnlijk aan je spelling ;)

Origineel geplaatst door RezonatoR
En zet hier ff neer of je ze gedownload hebt. :) Dus niet alleen sneaky downloaden....

Niet gedowned,...wel ff sneaky een post geplaatst,....gnigni,..

Wanneer ga je trouwens die spullen plaatsen die je niet wil delen?????? Hebbert:dubbel: :dubbel: :mega:

@ Nerv-Infection:

Wat is jouw relatie tot 3 Steps Ahead? Of liever gezegd, waarom gebruik je dat logo?

(en ik maar denken dat Nerve met een E was... ;))

Origineel geplaatst door mario010
Niet gedowned,...wel ff sneaky een post geplaatst,....gnigni,..

Wanneer ga je trouwens die spullen plaatsen die je niet wil delen?????? Hebbert:dubbel: :dubbel: :mega:

Nou dit is maar een greep uit me collectie weet je...Ik loop altijd wat te freaken met verschillende ding enzo, kick maken met een oude analoge peavey tafel, met een gitaar pedaal en een gare TEAC eq, of met andere dingen wat me te binnen schiet.

Laatste tijd eigenlijk niet meer zo....maar ik heb ongeveer een verzameling van zo'n 250+ kicks, allemaal hardcore...maar die vertegenwoordigen mijn eigen sound en dat wil ik niet met anderen delen :) Deze kick die ik geplaatst heb kun je nog naar eigen hand zetten.

Origineel geplaatst door D-mike-E
@ Nerv-Infection:

Wat is jouw relatie tot 3 Steps Ahead? Of liever gezegd, waarom gebruik je dat logo?

(en ik maar denken dat Nerve met een E was... ;))

Ten eerste 3 Steps Ahead = m'n favo allertijden... en zal oowk altijd zow blijve oowkal is ie nie langer onder ons ... ennuh jah ik weet dat Nerv-Infection eigenlijk Nerve Infection hoorde te zijn maar da vonk nie zow leuwk Nerv-Infection ziet er leuwker uit :P

Leuke kikz man, alleen moet ik ze nou nog effe een keer op mijn muziek pc luisteren met goeie speakers.
Ik weet nie of ik er iets mee kan hoor, maar toch bedankt.
Als je die Vermona DRM 1 MKII vergelijkt met een Jomox XBase of een TR-909,
wat zou je daar over kunnen vertellen?
Wat is er zowiezo goed en minder goed aan?
Ik had er nog nie van gehoord.:okdan:

Leuke kikz man, alleen moet ik ze nou nog effe een keer op mijn muziek pc luisteren met goeie speakers.
Ik weet nie of ik er iets mee kan hoor, maar toch bedankt.
Als je die Vermona DRM 1 MKII vergelijkt met een Jomox XBase of een TR-909,
wat zou je daar over kunnen vertellen?
Wat is er zowiezo goed en minder goed aan?
Ik had er nog nie van gehoord.:okdan:

de syncussion rockt gewoon...puur analoog. Geen cliche snares, hihats of clap, maar lekker draaien en altijd vinden/maken wat je zoekt. 909 kicks 808 kicks, 808 hihats, 606...simmons-achtige dingen....and what not....deze bak rockt...

meer niet

shit een niet levende link.. helaas..

misschien nog meer van dit soort pakketjes? Of misschien zou je m er nog een x op kunnen gooien/zetten/plaatsen/neerleggen/uploaden/kwijt kunnen :confused:

damn ik wordt gek van mezelf.. :S is it my headphones?

jah man .. wat is loos met de link .. ??

Origineel geplaatst door bikkel
Ik heb hier de Vermona DRM-1 MK II staan, die's nog iets beter en nog volop te krijgen.

is dat niet mijn oude ? met die blauwe leds en zilveren voorkant ?

:)

Origineel geplaatst door elektrovolt
is dat niet mijn oude ? met die blauwe leds en zilveren voorkant ?

:)

Nee nee dat is MIJN oude :D

Back