Wie ben ik???

sas

Ingeburgerd
Hi

Ja Wie ben Ik?

Ik ben Saskia. En wie is zij? Dat is een goede vraag, maar helaas zit ik in een permanente identiteitscrisis. Dus ik raad je aan om van mij niet veel opheldering te verwachten.
Identiteitscrisis of niet, wat blijft is dat ik van zingen houd en van muziek. En dat ik bijzonder graag een fantastische song zou componeren. Zo een die je in je hart raakt. Waar je of compleet vanuit je dak gaat, waar je van gaat trippen of een een spontante huilbui van krijgt. Iets dergelijks. In ieder geval geen doorsnee popsong, maar echt fantastisch. En dan op eh wereld toernee. Je weet wel met iedereen die aan mijn voeten ligt en heel veel geld en zo. En dan daarna zeggen van: Nee geld en roem maken niet gelukkig. I learned that the hard way. Ik wil nu toch liever huisvrouw zijn.

Nee even gewoon. Ik houd gewoon van zingen. En ik schrijf mijn eigen muziek en teksten. Ik ben continu aan het leren om meer gevoel, meer inhoud te brengen in wat ik doe. Ik kan van alles een heel klein beetje. Ik wil heel graag aan de slag met een workstation. IN de winkel raak ik al helemaal geinspireerd van de geluiden in die dingen. Het is dat ik eigenlijk geen rooie cent heb en dus weet dat wat ik nu koop waarschijnlijk 100 jaar mee moet. Daarom ben ik mezelf uitvoerig aan het orienteren. Maar ik zou het liefst er morgen 1 gaan kopen.

Nu genoeg over mij> Wie ben jij?

Laatst gewijzigd:
ahoidie Saskia!

interessant verhaal doe je daar!
Het is verfrissend om op dit forum eens een vrouw te zien opduiken enerzijds,
en iemand die van zingen en liedjesmaken en tekstenschrijven houdt anderzijds.
Velen hier houden wel van muziek, maar soms nog meer van de synths waarmee ze gemaakt woden :D

anyway, wees dus heel erg welkom hier :okdan:
ik wens je hier ook heel veel fun toe en kennis. maar dat zal wel ;)

wie ik ben? owkee dan: mijn nick is cloudy,
woon in België, hou heel erg veel van zeer verschillende soorten muziek.
hou ook van muziek maken en zingen en deed dit ooit in een nogal apart koor:
De ZangFaculteit

uiteraard ben ik weg van synths, maar ik ben de eeuwige nieuweling op dat vlak denk ik :D

Zo... dat was het for now.

tot posts!

groetjes

Cloudy

:mega:

Heujz welkom op dit bijzonder leerzame forum waar zoveel (nuttige) informatie in staat dat je als beginneling letterlijk dagen, uhm nee ... weken interessant leesvoer hebt, maar je zult nooit uitgelezen raken, er is een constante stroom van informatie hier :D

Om je te vervelen moet je dus vooral niet hier zijn ;)

En heel veel mensen hebben hier een geldtekort (mag ik zeggen, bijna allemaal?), dat krijg je van zo'n dure hobby...tsja

Veel plezier toegewenst hier!

Welkom hiero!
robo.jpg

Welkom.

Dat beroemd worden is alleen weggelgd voor een handje vol mensen.
Beter dat je gewoon muziek maakt die je zelf leuk vindt. Want als je doelgericht gaaat werken met de gedachte van
ik moet een hit scoren, dan zal dat flink tegenvallen. Maar wie weet. Veel succes dan maar.

;) Hoi Sas,

Ik hoop nog wat van je te horen als een goeie song hebt geschreven. Of heb je al iets wat we kunnen bewonderen?
In ieder geval :biertje: WELKOM op dit forum!

Hi

Pleased to meet you all.

Geen zorgen Sander. Maak gewoon wat ik leuk vind. Ben al blij als Vrouwe Inspiratie me bezoekt.

Origineel geplaatst door Hazes
Welkom.:koffie: Ik ben H6 en ik weet nix van workstations :)

Hihi.... dat zegt wel genoeg over het synthforum denk ik...

Welkom Sas

Welkom:biertje: :okdan:

Back