Wie ben ik???

Aangezien niemand de vraagt durft/wil te stellen:

Wat is je gearlist?

(wat is er gebeurd met de aloude SF tradities?)

Hoi Sas, welkom!

Ik denk dat 90% van de lezers van je bericht (een hoop mannen hier) zich een beeld van je proberen te vormen..
Op google vond ik enkele Saskia's. Ben jij er één van? :D
fotoh.jpg
smit.jpg
t-0000_saskia.jpg
t-02.jpg

En wellicht is dit een leuke avatar (=plaatje onder je naam) voor je?:
sas.gif

In ieder geval:
de groeten en veel forumplezier- en wijsheid!

welkom, hahahaha leuk als iedereen "vriendelijk" bezig is, ik heb niet zo'n onthaal gekregen maargoed...ach..;) d'r zitten wel veel lollige/relaxte knakkers op dit forum....ik vermaak me in ieder geval zeejgoe.

Origineel geplaatst door bikkel
..(wat is er gebeurd met de aloude SF tradities?)

:D wees blij! Anders had Sas nu alweer 1500+ dubieuze reacties gekregen alleen maar omdat ze als vrouw zich hier aanmeldt..
:okdan: Blij dat we nu wat volwassener zijn!!

Maar goed, hier nog meer keuzes als avatar:

saskia.jpg
saskiaicon.jpg
regal-buch-saskia.gif
question.gif

:erm: oké, er zijn wel leukere te vinden..

Nee niet die traditie :D

Gewoon direct op de man vragen wat voor speelgoed er staat. De rest is overbodig ;)

Nee niet die traditie :D

Gewoon direct op de man vragen wat voor speelgoed er staat. De rest is overbodig ;)

Misschien heb je daar onbedoeld zelf antwoord gegeven op je vraag. :erm:

Ha die Sas!

Aangezien niemand de vraagt durft/wil te stellen:
Wat is je gearlist?

(wat is er gebeurd met de aloude SF tradities?)

[smartass mode]
Traditie?
Als je een beetje gezocht had dan wist je dat hier met een eigenaar van een oude Korg te maken had.
[/smartass mode]

Maar iedereen die geilt op de Motif ES is natuurlijk van harte welkom! ;)

Welkom
(gejat van gem :D)

Hi :o:

Wat een welkom. Jongens, leuk jullie te ontmoeten. En naamgenote, erg fijn dat er nog meer dames zijn. It's all in a name.

Wat betreft mijn gearlist. Ik moet jullie helaas teleurstellen. Ik ben slechts in het bezit van een mager clavinova piano en een oude Korg M1. Ik heb ook nog een akoestische piano bij mijn ouders thuis staan en ik heb geen idee wat voor merk dat is??? Dat wat betreft piano's. Verder heb ik een spaanse gitaar, een staalsnaren elektrisch versterkte akoestische gitaar en een elektrische gitaar. Een fender versterker en een viersporenrecorder. De kleinste en de goedkoopste.

Je begrijpt dus wel dat ik echt een workstation nodig heb.

He BasoR. HOw did you get that picture: Ik ben dat kleutertje. De derde van rechts.Ben nu nog steeds even groot. Heb last van dwergroei.

Wil mezelf wel als Avatar. (en allemaal bedankt voor de avatar-aanbiedingen.)Heb geprobeerd dat plaatje te kopieren naar word en dan te plaatsen als avatar. Lukt me niet. ???? Zegt iets vaags over dat het geen gif of pdf bestand is. Wat kan ik hier aan doen :erm:

groetjes

je moet het ook niet opslaan in word,
kopieer het gewoon naar je bureaublad en browse het vanaf daar....

ps deze maar meteen 90x90 gemaakt

Attachments

• t-0000_saskia.jpg
    t-0000_saskia.jpg
    16,6 KB · Bekeken: 69
Origineel geplaatst door gemmetje
een warm welkom uit een broeierig eindhoven

:doei:

Oook een heel hartelijk welkom uit het hete doch o zo gezellige en knusse eindhoven!!

Hi

En weer wat geleerd:eureka: Thanks Krachtwerk

Groetjes

Origineel geplaatst door krachtwerk
...of misschien is dit wat :engel:

Die thread met dat wijf dat zo strak staat is gaaf! Staat nog een enorme sukkel achter, namelijk!!

:halleluja :biertje: :okdan: :mega:

Origineel geplaatst door sas
He BasoR. HOw did you get that picture: Ik ben dat kleutertje. De derde van rechts.
HaHa dat is echt puur toeval!! Gewoon met de naam Saskia bij google naar plaatjes gezocht..

nog iets groter..
0000_saskia.jpg

en nog een babyfoto:
0001_saskiabebe.jpg

Ik wist niet dat je francaise was?
Voor meer familiefoto's: http://www.izahay.net/album1.html
:D

Back