• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

kleine doosjes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

snitch

°⧭°
wegens behoefte aan analoge shotjes in m'n arm :mexico:

>> alesis airsynth... inclusief adapter en handleiding...€70

>> alesis nanoverb...inclusief adapter €60

>> behringer v-amp...één draaiknopje ontbreekt, maar werkt perfect...€65

afdingen is zinloos, dit zijn vaste prijzen, af den haag. verzending (kosten koper) is geen probleem

ruilen is mogelijk, maar geen bijbetaling van mijn kant want centjes heb ik nu niet. analoge effecten, onpopulaire stringsynths, electrische / electro-acoustische / vage piano achtige zaken, een multitracker (4 sporen ok, 8 sporen liever), ongewilde analoge synthts (alleen iets met VCOs, geen DCOs), vage analoge speelgoedjes... allemaal leuk!

ook nog:

ook nog:

>> roland pm-16.. niets erbij, onbekende staat

nog nooit gebruikt, heeft jarenlang in een verhuisdoos gezeten, en ik heb geen idee of hij het doet. stuur ff een pm als je interesse hebt, dan weet ik of het de moeite waard is hem aan te sluiten en uit te proberen.

"The PM-16 is a pad Midi interface to convert trigger signals from a pad
controller (or other triggers) into midi messages. 16 trigger inputs are
included, each of which can be assigned a midi note number to be
transmitted to a midi drum machine, sampler, or other midi device. Up to 64
presets can be stored, each with midi note, threshold, dynamics curve, gate
time, dynamics pitch, bend depth, layer (2 sounds) & midi patch program
number. The main patch select buttons are large & rubberized and can be
switched by sticks."

PM16.gif

en nog wat...

en nog wat...

>> een klein doosje die TOSLINK optisch digitaal eet, en RCA digitaal uitspuugt... weinig gebruikt, met adapter

exacte merk en type moet ik ff nakijken, volgens mij is het merk SBI of zoiets. geen idee wat ik hier anno 2004 voor kan vragen, maar in 1999 kostte het fl.200,- nieuw (ik ben ook de eerste eigenaar). de meeste geluidskaarten hebben enkel RCA digitaal, dus als je nog met een ouwe DAT- of minidisc-recorder werkt kun je hier wel iets mee. doe maar een bod

tussenstand en aanvullende info:

>> alesis airsynth

gereserveerd, wordt vandaag gehaald

>> TOSLINK --> RCA digitaal convertor

merk is SFB: www.sfb.net (vijf jaar oud, dus natuurlijk niet meer in het assortiment)

>> behringer v-amp

is een optie op. nog vergeten te vermelden: hij zit in de originele (stevige) tas, met handleiding en adapter, dus helemaal compleet :W

>> roland pm-16

ik heb de pm-16 met een standaard voltage-schakelbare adapter aangezet, en dat ging prima: het verlichte display werkt goed, en ik kan met de grote cijfertoetsen program-changes doen. ik heb de triggers niet uitgeprobeerd, maar daar de chips het blijkbaar "hebben gered" ben ik niet pessimistisch.

ECHTER: apparaat wordt verkocht "AS IS"...

vraagprijs: 50 euro

er zijn al veel gegadigden, dus apparaat staat gereserveerd

>> alesis nanoverb

staat er nog.

doos

doos

van de nanoverb blijk ik de originele doos ook nog te hebben

airsynth is verkocht, v-amp en pm-16 zijn gereserveerd

rest: nanoverb, TOSLINK-->RCA digitaal kastje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back