ukelele
Nieuwkomer
De zomer staat voor de deur, dus voor allen een wat zomers trackje..... Trek je bloemetjesshirt aan, koude ranja in de hand en de zon in.
Biohazards for dummies
Biohazards for dummies
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door ukelele
De zomer staat voor de deur, dus voor allen een wat zomers trackje..... Trek je bloemetjesshirt aan, koude ranja in de hand en de zon in.
Biohazards for dummies
Het is gemaakt met FLstudio met de volgende plugins:
Albino 2, Hypersonic, uTonic, Virsyn Tera, RM IV....
Gewoon inspelen met mijn Yamaha AN1x, gaat al jaren goed op die manier.... Heb ik gelijk zo´n beetje alle controllers op de synth tot mijn beschikking voor de hands on automation...

Gewoon inspelen met mijn Yamaha AN1x, gaat al jaren goed op die manier.... Heb ik gelijk zo´n beetje alle controllers op de synth tot mijn beschikking voor de hands on automation...
Vroeger had ik thuis een stevige studio om mij heen gebouwd, maar ben de laatste jaren bewust overgestapt naar software, omdat die steeds beter wordt. Blijft een dure hobby natuurlijk, ook softsynths kosten geld, maar heb door de verkoop van mijn oude meuk flink kunnen investeren in softsynths... Persoonlijk vind ik het bijzonder prettig om volledig mobiel te kunnen werken zonder allerhande snoeren om me heen en een enorme mengtafel voor m´n giegel. Ook mijn sequencer keuze verbaast sommigen, maar ik kan lezen en schrijven met FL en sinds versie 4 kan ik ook zo´n beetje alles doen wat ik voorheen met hardware deed. Ik heb nog niet een keer gehad dat ik dacht: Nu wil ik het onmogelijke.
Origineel geplaatst door technomauriesje
hypersonic-loops, en standaard fruitygeluidjes. Het stoort nauwelijks, maar ik waardeer tracks altijd meer als ik geen enkel geluid uit een track meer kan herleiden naar een "standaard" geluid.
Groet, MauriZe [/B]
Maar het fruitygeluid ben ik benieuwd naar, aangezien er werkelijk niet één sample van FL of standaard synth van FL in zit
Maar ik begrijp je punt volkomen
Dus dat er ff af halen en lekker de rest uit laten faden... en er dan verder niets meer aan doen 
Complimenten!