demotje Andromeda

Toon

Ursa Major
Heb net eventjes een demotje gemaakt van de Andromeda. Het is gewoon live in gespeeld met nogal wat fouten. Er zit ook nog een analoge delay over :D

http://users.pandora.be/Forced_Dimension/DemoA6.mp3

Het merendeel zijn zelfgemaakte sounds, vaak simpele dingetjes met een retro karakter of zoiets. Misschien dat sommigen dit wel leuk vinden, ik was toch maar wat aan het spelen dus dan kon ik het evengoed eens opnemen ;)

Hmm.... ik kan niet echt zeggen dat ik deze demo reclame vind voor potentiële andy-kopers. Ik vind het geluid niet goed en mis alle vetheid van deze prachtbak. Volgende keer beter ;)

koel dat je dit gemaakt hebt!

ik was al benieuwd naar de geluiden uit de andromeda (niet dat ik ooit zo'n ding kan betalen, en bij Feedback durf ik hem ook nauwelijks aan te raken)... op internet staan niet zoveel demo's. Ik vind 't 2e geluidje in je demo'tje behoorlijk vet klinken.

Maar blijkbaar kan 't nog 'vetter' @ Gilles de la Crepe; laat maar horen dan? :D

Geen instrument is zo persoonlijk als een analoge synthesizer met knoppen. Geen twee gebruikers van Andromeda zullen hetzelfde klinken. Daar komt nog bij: wat is vet? In ieder geval vind ik de tweede sound vet klinken. Veel verder ben ik niet gekomen want de demo is muzikaal niet mijn smaak, en als Andromeda bezitter weet ik hoe goed Andy klinkt.

In de tijd dat ik met synths begon, in 1980, was 'vet' hetzelfde als breed klinkend, broekpijpschuddend laag en dan ook nog een randje hoog zodat je ook nog HOORDE wat er gespeeld werd. Het begrip 'vet' is inmiddels een verzamelnaam geworden voor veel dat 'goed' of 'heel goed' etc. is. Ik weet dus niet wat Gilles met 'vet' bedoelt.

Kom op Gilles! Laat ons genieten van jouw vetheid...

Laatst gewijzigd:
nou ik vind het geluid anders wel mooi.. heel mooi zelfs..

De zeer (te)korte fragmentjes die je in de interactieve demo op hun webstek kan horen beloven mooie dingen en dat zal ook. Maar waarom kunnen ze daar geen hoge kwaliteit demogeluiden opzetten zodat je echt kan vergelijken? Elke fabrikant doet dat toch?

hier nog iets dat ik in een mailinglist tegenkwam, andromeda demos door een zo te horen erg bekwame gebruiker!

http://www.members.optushome.com.au/coolcolj/SoundBites/

vooral electrofunk vind ik persoonlijk erg cool en heerlijk warm

en hier nog een paar die origineel voor de Messe waren, staan hier wellicht al elders op het forum maar dan staan hier tenminste een hoop Andy demos bijeen in een draadje.

http://www.techfabrik.de/alesis/downloads/audiodemos.html

van deze laatste link vind ik TranceLucent lekker warm, laat echt de power ook horen

nou ik vond trancelucent maar erg slapjes en leeg klinken hoor....
echt niet een vette demo... Ik verwachtte meer brutere en dikke sounds eigenlijk...

electrofunk is een leuk nummer, doet me wat aan ed dmx denken. De geluiden die hij gebruikt klinken wel heel droog en steriel, maar dat past nu eenmaal bij die stijl.

Idd wat is vet , een maand je haar niet wassen is dat misschien vet of
een broodje haring met boter?

Back