You Will Be Allright

JaDeX

Ingeburgerd
Hier een nummer van mij..

Ik krijg over het algemeen goeie reacties. maar ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden..
De opbouw van het nummer is anders dan de meeste nummers, en mijn engelse kan wat beter.. Maar oordeel zelf maar

http://members.lycos.nl/futurestudio1/Songs/Mark ten Veen - You Will Be Allright.mp3

Ik vind t een erg lekker nummer, je hebt een prettig stem om naar te luisteren, alleen je uitspraak is zoals je zelf al zegt nogal slecht. Ik vind alleen de piano af en toe een beetje slapjes klinken, maar dat kan ook aan de pc-speakers hier liggen.

inderdaad heel spijtig van je uitspraak; want voor rest :halleluja

Heb ook de indruk dat je lispelt. Dan raad ik je aan om een paar keer naar een logopedist te gaan; daar krijg je dan wat oefeningen; in heb begin lastig en moet je steeds nadenken als je aan het praten bent. Maar achteraf is dat weg, en lispel je niet meer. (ik spreek uit ervaring)

hmmm... kan 'm nie downloaden. Misschien ff de spaties uit de naam halen!?!?

Origineel geplaatst door ProtoHuman
hmmm... kan 'm nie downloaden. Misschien ff de spaties uit de naam halen!?!?

Of de hele zin kopieeren en plakken in je internet explorer

Denk dat je uitspraak wel meevalt maar je microfoon niet optimaal gebruikt.

Gebruik je een plopkap om de p's en b's wat te filteren? Die hoor ik nu duidelijk.
En het hoog in de stemmen horen ook niet lekker. Ik noem het de 'hijg' factor.
Weet niet wat voor mic je gebruikt maar of je hebt een cheapo of je hebt hem niet goed afgesteld. En die Antares mag ook wel wat subtieler. ;)

En de mix vind ik heel prettig en natuurlijk klinken. Bij sommige instrumenten zoals die piano mis ik nog wat 'diepte' qua geluid wat volgens mij toch aan de kwaliteit van je apparatuur ligt. Maar een normale luisteraar zal dit niet zo snel opvallen. Maar muzikaal nivo en technisch nivo vind ik erg opmerkelijk.

Ik vat dat op als een compliment ;) bedankt..

Ik gebruik idd een plopkap, en een aardig goedkope mic ja... zijn er trucjes om de microfoon beter te laten klinken??

Denk dat een betere mic het snelste resultaat geeft. En ook al zijn er veel merken denk dat je voor een redelijke prijs wel iets fatsoenlijks kunt vinden. Met zo'n stem mag je daar best wel wat in investeren IMO.

Zou erg goed kijken hoe je optimaal je mic op kan stellen zodat je zo weinig mogelijk last hebt van plops. En met compressie, exciting en goede galm (subtiel) kun je ea aan stemmen flink veel versleutelen. Maar denk dat je veel tijd kost om het goed te krijgen want makkelijk is het niet.

Dit kan ik zeeer waarderen. Lekker nummer, mooie vocals. Ga zo door. Ik snap het gezeur om de vocals niet, klinkt mij prima in de oren..

Lekker!!

gr
Arv

is weer eens wat anders dan het gebruikelijke dat je hier hoort, maar ik vind het zeker niet verkeerd.
klinkt lekker vol, dat ssjjjjt-geluid vind ik een goede keuze.
in het begin dacht ik, hee dat is sting....

....kom ik weer met mn vergelijkingen (sorry:bekdicht: )

Dat Limburgers zingen...dat weten we al geruime tijd natuurlijk ;)

Maar dat ze ook mooi kunnen zingen... mooi hoor.

De ganse song ademt Novastar uit, hier moet je toch iets mee kunnen bereiken.

:okdan:

Origineel geplaatst door Hover
Dat Limburgers zingen...dat weten we al geruime tijd natuurlijk ;)

Maar dat ze ook mooi kunnen zingen... mooi hoor.

De ganse song ademt Novastar uit, hier moet je toch iets mee kunnen bereiken.

:okdan:

Eeuuh ik kom uit overijssel... maar bedankt voor de leuke reacties :halleluja Dit had ik echt nooit verwacht.

Origineel geplaatst door JaDeX
Eeuuh ik kom uit overijssel... maar bedankt voor de leuke reacties :halleluja Dit had ik echt nooit verwacht.

Overijssel <> Hasselt <> Limburg :confused:

Dus niet in Steve Stevaertland maar zo'n 300 km 'hogerop' dus.

:D

Back