Aloa

91project

Ingeburgerd
Dag mensen.

Laat ik me net als iedereen ook maar even voorstellen ander voel ik me een eend in de bijt.
Net als iedereen hier zijn mijn hobby's muziek maken en met synthesize spul spelen.
Eigenlijk vind ik hardware leuker, maar omdat ik weinig geld heb moet ik het met fl studio
doen. Persoonlijk vind ik dit een heel geschikt pakket (jammer van de lame generators zoals
plucked en slayer) Maargoed, gelukkig zijn de citroen en simsyntherklaas er nog.

Ik kom van de 486 trackergeneratie. Heil de mensen die daar kunstwerkjes op maken
Want dat is het... kunst! Sid is ook fijn, PSG niet (hoewel de MSX lief is)
Ik dwaal af.

Naast muziek creëren luister ik er ook naar. Jazz, trance, easy listning, DISCO!!! eigties.. etc.. etc...
aleen kermis muziek vind ik niet zo amuzand. Keiharde extremen komen er ook niet in. daarom heb
ik geen plaatjes van canibal corpse. Ik geniet van dune, Charly lownoise en die andere eurlie 90's
bagger die met 8 bit sampletjes behoorlijk goed uit de speakers springen.

Ohja, sky radio vind ik stom!

Mijn gear... 3200+ XP pc'tje met Fl studio en een schattig eenenzestig toetsig M-Audio keyboard. met draaiknopjes
ook heb ik een fiets.

91project.tk met www ervoor.
Snel goede muziek erop zetten voordat mijn site bekend wordt.

Eigenlijk heet ik Randy en niet 91project.
Groet iedereen!

Laatst gewijzigd:
Hoi! wees welkom!!

je bent voor mij de eerste wiens voorstelling leest als een roman van Herman Brusselmans :D

maar het was zeer interessant!
have fun hier, en tot posts

:biertje:

cloudy

je bent voor mij de eerste wiens voorstelling leest als een roman van Herman Brusselmans

Nou je het zegt, inderdaad ja!:dubbel:

En welkom, natuurlijk:doei:

WELKOM!!

WELKOM!!

simpsons-homer-doh.jpg

Back