dnbforum.nl producerscompetitie

lafurieetlafoi

Stamgast
hij zal hier misschien niet goed staan, maar ik kon geen logischer plek bedenken om zoveel mogelijk producers te bereiken:

op het nederlandsche drum 'n bass forum is net de dnbforum.nl producerscompetitie nummer 4 van start gegaan. met een beperkt samplepakket moet een zo leuk/interessant/creatief mogelijk dnb-nummer gemaakt worden.

produceer jij drum 'n bass, kijk dan snel hier en doe mee!!

Bedankt voor de 'heads up'.

De term producer vind ik een beetje overtrokken. Zelf zou ik het een compositiewedstrijd noemen.

Ja en een poll vind ik ook niet zo inetressant.. Liever een jury met een vaste kern, maar ja..:erm:

Origineel geplaatst door fuse
Bedankt voor de 'heads up'.

De term producer vind ik een beetje overtrokken. Zelf zou ik het een compositiewedstrijd noemen.

tsja, ben zelf ook nooit zo happig op de term producer, maar uiteindelijk snapt iedereen wel waarover het gaat en dat is mijns inziens belangrijker...

en qua poll vs jury: naar mijn mening geeft een poll een veel beter beeld wat de gemiddelde drum 'n bass liefhebber goed vind, omdat werkelijk iedereen kan stemmen. en dan vind ik kwantiteit in stemmen veel belangrijker dan vermeende kwaliteit...

Met een poll krijg je ook vriendjespolitiek bij het stemmen. Op een ander forum worden de inzendingen daarom anoniem gemaakt. Het is maar een tip.

Origineel geplaatst door Breed
Met een poll krijg je ook vriendjespolitiek bij het stemmen. Op een ander forum worden de inzendingen daarom anoniem gemaakt. Het is maar een tip.

daarom word de poll ook anoniem :) er is wel even over nagedacht hoor 8)

Ik heb altijd groot respect voor diegenen die zoiets organiseren,
altijd leuk om mee te doen...:kimono:

en gisteravond was de deadline, er kan nu niks meer ingezonden worden. ik heb nu 27 inzendingen binnen, ruim 2,5 uur drum 'n bass, en nu kan het stemmen beginnen. ben je geinteresseerd naar wat er allemaal gemaakt is en heb je een mening erover? kijk dan hier om vanaf zondag te kunnen stemmen!

hm ik ben dan wel te laat voor die compo, maar er zitten best gave samples in die pack.
thanks !! :-D

Back