Openschroeven van een Korg M1

Drifter

Drifting with the flow
Gaarne uw hulp.

Is er een online handleiding voor het schoonmaken/repareren van deze synth. of is er mischien iemand die dit zelf wel eens gedaan heeft en mij will uitleggen hoe dit in zijn werk gaat, het geval is dat er twee knopjes door de vorige eigenaar te diep zijn doorgedrukt (zie foto) en dit wil ik zelf proberen te repareren.

alvast bedankt voor jullie hulp..........Arnold

Laatst gewijzigd:
Re: repareren en schoonmaken van een Korg M1

Origineel geplaatst door Drifter
Gaarne uw hulp.

Is er een online handleiding voor het schoonmaken/repareren van deze synth. of is er mischien iemand die dit zelf wel eens gedaan heeft en mij will uitleggen hoe dit in zijn werk gaat, het geval is dat er twee knopjes door de vorige eigenaar te diep zijn doorgedrukt (zie foto) en dit wil ik zelf proberen te repareren.

Laatst gewijzigd:

Origineel geplaatst door Drifter
Gaarne uw hulp.

Attachments

• mvc-002s.jpg
    mvc-002s.jpg
    9,6 KB · Bekeken: 132
Re: Re: repareren en schoonmaken van een Korg M1

Re: Re: repareren en schoonmaken van een Korg M1

Sorrie hier boven is de foto..........groetjes Arnold

Bijna gulukt

Bijna gulukt

Yesssssss

Matrixxx kan mij mischien blij maken met de knopjes, hij gaat voor mij zoeken, hardstikke bedankt Wijnand.

:halleluja :halleluja :halleluja

de vorige eigenaar was zeker een olifant?;)

Nou dat niet maar het lijkt wel of hij met een hamer de knoppen heeft bediend, ik kan niet begrijpen waarom mensen zo ruw omgaan met de toch wel delikate spullen.
Jammer hoor want ik ben helemaal gek van deze synth.
het was namelijk mijn eerste synth die ik kocht toen ik begon met midi, maar heb hem na een jaar door door geld problemen moeten verkopen=( maar ben dolgelukkig dat ik er nu weer een terug heb, ik hoop alleen dat ik hem nog gerepareerd krijg :confused: :confused:

Maar ja hoop doet leven zeggen we maar

kan er ook aan liggen dat de knoppen gewoon brak zijn :) als ik mijn M1R bekijk vind ik dat echt een brak ding. Alles in metaal uitgevoerd maar de draaiknoppen zitten er los op. Trek je er zo vanaf. Knoppen zijn zo ingeduwd etc. (heb er al 1tje op die manier erin zitten.)

ik hoop alleen dat ik hem nog gerepareerd krijg
Nadat je gisteren per mail vroeg of ik er wat aan kon doen had ik je gemaild dat je hem volgende week dinsdag kon brengen, maandag krijg ik die knopjes (nieuw) binnen.

Geen probleem als je een andere oplossing zoekt, maar liever wel aangeven, want dan neem ik die knopjes dus niet mee.

grt,
Eric.

Nee hoor deze afspraak staat ik ben blij dat ik hem bij jou kan brengen voor reparatie, aanstaande dinsdag staat
in mijn agenda dus kan je de knopjes gewoon bestellen.

En Wijnand (matrixxx) nog bedankt voor je moeite, en als je de knopjes nog vind dan houd ik mij nog steeds aanbevolen, je weet nooit wat er nog eens met de andere knopjes van de synth. gebeurd.

Groetjes Arnold van Lent.

Back