sadness my inspiration

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
ik vind het toch wel allemaal een beetje simpel
;..
de meeste mensen hebben wel wat gear of en of andere piraat versie van programma x dus daarom denken ze 'laten we even een 'techno house funk mega asperge' nummer maken .... waarom,? omdat ze de gear hebben ..
maar ze hebben helemaal niks te vertellen(dit is geen veralgemening, er ziten heel goede potentiele tracks tussen ,maar wie ben ik om daarover te oordelen ?) maar het overgrote deel is ruk

3 regels :
'heel vreemde kijk op het leven '
'(lief-) 'gestoord zijn' ,en dit vooral willen delen met de andere mensen ....oke niet iedereen is opgezadeld met dezelfde hoe"veelheid grijze massa , maar muziek moet een ziel hebben en geen 4/4 BOENKA BOENKA HI HAT SMILE

because there is not nothing to smile about unless you're happy

binnenkort kunnen jullie al mijn tracks bektritiseren:Z

Re: sadness my inspiration

Origineel geplaatst door the tall lad
ik
3 regels :
'heel vreemde kijk op het leven '
'(lief-) 'gestoord zijn' ,en dit vooral willen delen met de andere mensen ....oke niet iedereen is opgezadeld met dezelfde hoe"veelheid grijze massa , maar muziek moet een ziel hebben en geen 4/4 BOENKA BOENKA HI HAT SMILE

regel 4:
open staan voor alle muziekstijlen.

regel 5

muziek heeft geen regels...:gaap:

ik moet mij leren beheersen als ik gedronken heb ...8o)

by the way 'isniezot' love your tracks, really dope :okdan:

Bericht door een moderator:
Ik kan er weinig chocola van maken, maar 1 ding: dit is in ieder geval geen track.
Dus: verplaatst.

Re: sadness my inspiration

ik vind het toch wel allemaal een beetje simpel
;..
de meeste mensen hebben wel wat gear of en of andere piraat versie van programma x dus daarom denken ze 'laten we even een 'techno house funk mega asperge' nummer maken .... waarom,? omdat ze de gear hebben ..
maar ze hebben helemaal niks te vertellen(dit is geen veralgemening, er ziten heel goede potentiele tracks tussen ,maar wie ben ik om daarover te oordelen ?) maar het overgrote deel is ruk

Ieder z'n ding ... ik kan enkel maar toejuichen dat er zoveel mensen muziek maken. En als ik er maar niks aan vind, dan zeg ik ook niks en begin ik niet te ouwehoeren.

wat een onzin zeg, als er een ding is wat niet van toepassing zou moeten zijn op muziek maken is dat je eerst aan allerlei randvoorwaardetjes moet voldoen.

Heb een hele fijne jeugd gehad, nooit geslagen etc. Maar ik vind het toch erg fijn om mijn muziek te maken. Niks te vertellen? Je kunt niet in de kop kijken van andere mensen.....

en neen dat zijn helemaal geen voooropgestelde regels waaraan je moet voldoen om muziek te mogen maken ....ik den k alleen maar als je aan een van de regels voldoet en je hebt een beetje talent dat dat de muziek alleen maar ten goede kan komen en zonder natuurlijk ook

wat begin jij hier ineens te zeiken over een fijne jeugd......heb toch n ooit beweerd dat ik een lastige jeugd heb gehad ,integendeel zelf....alleen moeder vroegtijdig gestorven maar heee .....dit is geen therapieforum he....
Mijn standpunt was gewoon dat ik liever naareen compositie luister die iets te vertellen heeft i.p.v.van al die gebakken lucht die alleen maar gebasseerd is op de hoekstenen van de dance muziek ...you know what I mean ...... wat niet wil zeggen dat ik geen respect heb voor de makers ervan ...dit is tenslotte een open forum dus ga ik ervanuit dat er wat gezonde kritiek mag geuit worden (ben daar ook ontvankelijk voor)8) en als ik mijn boekje te buiten ga laat het mij dan zachtjes weten .......
zelf ben ik een liefhebber van de meest weirde elektronische muziek dus beweer niet dat ik een tunnelvisie heb , ben gewoon kritisch,is een vereiste

love/respect

(cu)-mat

Laatst gewijzigd:
je weet toch niet per se wat mensen denken als ze de muziek hebben gemaakt?

dat heb ik toch nooit beweerd ?

het komt er gewoon op neer dat de muziek een reflectie is van de unversele perseptie van de muzikant ....en daar stel ik mij soms vragen bij .....
stel ,men geeft pr..bush jr. een piano ...hoe zouden de hamertjes en de snaren dan klinken ?

universeeel????????????????????????hahahahahahah denk het niet

dat weet ik niet, ik kan niet in zijn ziel kijken

Mijn standpunt was gewoon dat ik liever naareen compositie luister die iets te vertellen heeft i.p.v.van al die gebakken lucht die alleen maar gebasseerd is op de hoekstenen van de dance muziek.

Niet iedereen heeft het talent om een nummer goed op te bouwen. Maar om dat gebakken lucht te noemen, gaat me wel een stapje te ver. Je moet ook rekenen dat de meesten die hier hun nummers laten horen ook wel weten dat het niet volledig is wat het zou moeten zijn. Maar daarom laten ze het net horen, om wat constructieve feedback te krijgen.

Toen ik voor het eerst begon met muziek maken, zat ik ook 4X4 deuntjes te maken (niet iedereen speelt Jimi-solo's vanaf de eerste dag ...). En langzaam ben ik geëvolueerd naar iets anders. En mocht 6 jaar geleden het synthforum bestaan hebben, dan zat ik nu al een paar stadia verder door alle constructieve informatie die ik hier krijg en niet door mensen die denken dat ze alles naar beneden moeten halen ... (niet persoonlijk).

Heren, heren!
laten we ons niet (weer) ontsporen naar veralgemeningen en pogingen om de 'goeie' (lees: authentieke) en de slechte (fake?) muzikant te omschrijven.
Mijn devies is altijd 'leven en laten leven'
Beluister en aanbid wat je goed vindt en laat het overige voor wat het is. Iedereen maakt de muziek die hij goed vindt en met het materiaal dat hij heeft. Voor mij is dat allemaal ok. Ik ben nooit jaloers op een uitstekende track van iemand anders die ik zelf had willen maken. Ik ben eerder blij voor die persoon. Blijkbaar is dat moeilijk voor sommigen...

misschien zijn de vragen die ik mij bij dit alles heb gesteld hier gewoon niet op hun plaats (jezus wat een zinconstructie)...
wou niemand afbreken en ik geef graaag feedback maar zolang het oppervlakkig blijft is het mijn insziens niet echt nodig ...
verry nice dat er zovel mensen met muziek bezig zijn maar hebben we echt behoefte aan de zoveeste trance turd ?
Heb er geen probleem mee dat her hier gepost wordt ,heb er zelf geen probleem mee dat er mensen zijn die er graaag naar luisteren ,heb alleen problemen met het gedachtengoed van het genre ...het is leeg ...zielloos...

muziek was het alibi om deze thread te starten maar daar gaat het eigenlijk alleen niet meer om

lost my heart in syntax error

Sadness helpt me soms om (mooiere?) muziek te maken.
Maar soms heb ik dan ook juist géén zin om muziek te maken.

Voor de rest: geen commentaar..

ach, laat ik nu toevallig waarschijnlijk wel aan die regeltjes voldoen, durf te wedden dat je mijn muziek waarschijnlijk ook als zielloos gebeuk zal zien (veel "muziekliefhebbers" beschouwen 't iig wel zo), dus dat zegt ook niks...ook al komt mijn muziek over als monotone, zin- en zielloze herrie, dat betekent niet dat er geen ziel in zit...maar dat kun jij niet beoordelen

Back