Prophet VS Sysex

Daar ben ik idd ook geweest -thanks btw- maar die zijn in AIFF (apple-formaat) en bovendien barst de site van 'dooie links' naar programma's voor de macintosh :(

Origineel geplaatst door Sander02
ghehe jij :duivels:

En dan ben ik al m'n waves kwijt, en weet ik nog steeds niet hoe ik nieuwe erin krijg...

Maar heb je al geprobeerd de waves die in de VS zitten te dumpen in de PC. Lukt dat ook niet?

Ik weet dat in de Yamaha SY 85 (1 van de synth die door de bedenkers van de VS is ontwikkeld) je niet 1 afzonderlijke wave kan deleten. Het dumpen in de SY gaat alleen maar opeenvolgend en niet afzonderlijk. De SY is recenter.
Zou heel goed kunnen dat je alleen waves kan dumpen met een blanco RAM geheugen

Groet Erik

Nou, ik heb van mono-poly een link gekregen naar het programmaatje Awave, en ben het nu aan het uitzoeken of het lukt; beide kanten op. Als het lukt laat ik het zeker weten

Nou, het is gelukt.. maar alleen naar de prophet VS zelf toe ! :mega: mono bedankt

Ik heb het gedaan met Awave. Eerst ging ik naar CE pro om daar een stukje van 256 samples te selecteren en op te slaan als 8 bit mono > AIFF formaat.

vervolgens ga je naar Awave en open je dit.
Dan heb je in Awave de optie 'Midi SDS Transmit'en dan zet je het op de juiste midi kanaal, kies je een sample locatie, zet hem op 8 bit en SEND.

En het werkt, hij staat erin.

Nu alleen nog een manier te vinden om ze uit m'n prophet VS in m'n te krijgen voor ik alles overschrijf!!

Ok, da's lekker! als ik wil dumpen van de VS naar de PC -alles staat goed ingesteld- en ik druk op de VS op send, dan floept Awave eruit. Kan ik hem opnieuw opstarten.. dat werkt dus weer niet

achja, je moet toch wat te klagen hebben :P

Laatst gewijzigd:
Back