[Track] Pywpoyq

Psykiatrisk

Ivo Hartman
Ik en Niels (Ahamay) hebben vanavond een trackje in elkaar zitten knutselen.. We hebben geen idee wat voor muziek het is.. Maar het is eens iets anders.. :)

We zijn benieuwd naar jullie meningen, dus laat maar horen!

Groeten, Ivo!

Ps.: We hebben hem gemaakt met m'n EA-1, ER-1, ES-1, DX-200 en MC-09..

Ahamay & Teknoudontknow - Pywoyq

Re: [Track] Pywpoyq

Origineel geplaatst door teknoudontknow
We hebben geen idee wat voor muziek het is..

Laten we het experimenteel noemen... :D

okay nu ff serieus (sorry)

de mix van deze track is slecht je effecten vallen te veel weg onder de dreunende toms en kicks
de track is echt iets waar ik me door heen heb moeten vechten, ik had elkekeer de neiging hem af te zetten

voor experimental wall noise zou het misschien in aanmerking komen maar dan moeten er beelden bij

peez

Tron

Bedankt voor je mening.. Maar we zijn er zelf toch wel redelijk tevreden over..

Mogen we er na de vele reacties vanuit gaan dat iedereen het eens is met Tron? :D Of zijn er nog meer mensen die hun mening willen delen??

re-te-vet..matje matje...dope shit...ik had er na 4 minuten een 4/4 kick ingegooid zodat 'ie dansbaar wordt..en dan niet op zo'n hippe manier maar meer op zo'n logge manier met zo'n zuigende-achterstevoren-open-hat zo van: boffsssSSboffboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSSboffsssSS..whoahh!
snapps?

Het id is ok, de mix kan veel beter idd. Ook de drumz kunnen als je experimenteel wil naar mijn idee ongestructureerder. Dan zou ik de track vetter vinden, maar das mijn smaak ik hou nou eenmaal van experimenteel. Vind vooral die fm bellen denk ik erg vet. Lekker zweverig, draagd je door de 'chaos'.

Ik merk dat je het live met mutes hebt gemixt dat vind ik nooit echt een pluspunt.
tenzij je met meerdere personen bezig bent en lekker complexe mixen kunt maken (live)
Of te wel meer doordenken die track qua verhaaltje.

Je gebruikt trouwens lelijke reverbs op je track welke monitoring gebruik je in godsnaam?
Ik heb je track geluisterd op een wat mindere installatie dan in mijn studio, d.w.z. dat je reverbs in de studio NOG slechter en lelijker klinken. Je kicks zijn te dominant vergeleken met de rest en je belletjes melodie is vals (of moet dat?).
Het kan zo veel mooier zijn als je vooral die effecten beter kon instellen en je wat meer oefend met arrangement enz.
Nou ik zou zeggen vooral doorgaan met oefenen.

ik zit nu net over de minuut heen...
Ik vind het niks...
sorry dudes. Maar ja we moeten natuurlijk wel eerlijk blijven.
Geen samenhang. Geen lekker dansbare beat. nope.
Ik zit nu op 3 minuten.
..nog 6 minuten..
4.19 hijgende dames ;-)
Geen lekker basje?

Back