• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

E-mu E-sytnh Keys

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EternalFall

Ouwe rot
E-mu E-synth keys, een tijdje geleden hier op het forum gekocht voor 700 E.

Mag weg voor 500 E.: let wel cds zijn helaas weg;

Specificaties: 128 Ram, 1 Orbitt Rom, handleidingen,

Zie ook andere thread: Scsi-connector dient vervangen te worden.

Enkel afhalen.

EF

foto:

Attachments

• e-synth.gif
    e-synth.gif
    18,2 KB · Bekeken: 75
Ruilvoorstellen welkom voor synths twv. 500 E.: liefst iets compacts ( Rack, deskotop etc...) svp. wegens gepland verhuis.

EF

a.s. ga ik verhuizen, zodat ik ook offline ben vanaf heden (over een uurtje of zo).

Mocht iemand deze synth willen, kan hij hem komen afhalen, te:

Monseigneur Poelsstraat 75 B
6221 SV Maastricht.

tussen 20.00 en 21.00 u is het beste voor mij.

Ik kan hem helaas niet meenemen, wegens gebrek aan plaats, en degene die hem wil moet zelf een vervangings scsi zoeken.

De bodemprijs is 500 E. ook zonder scsi heb je nog de factory presets, die super klinken, en bovendien een uitstekende 76 fijne toetsen.

Ik wilde wel best onderhandelen, maar niet met handelaars-scum!

Als hij maandag niet wordt weggehaald, of men wil nog afdingen of zo, driewerf helaas, dan gaat ie onherroepelijk naar de stortplaats op: een roemloos einde voor een ongeliefde synth...

Ik kan helaas ook geen emails meer beantwoorden, tot ik terug online kan zijn, wanneer ???

Verhuizen suxxxx!

Tot binnenkort !

Take care

EF

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back