me, myself and my machine

ChAos

Ingeburgerd
jow, ik ben nooit goed geweest in voorstellen. voor een beetje meer over mij check www.radionn.be

ik kom op deze site voor wat mensen te leren kennen die wat van muziekmachines kennen.
ik werk met de yamaha Rm1x waar ik toch al zo'n 5 jaar nu en dan mee bezig ben geweest.
Ik maak er vanalles mee, van electro techno tot acid n breakcore achtigen.
als je wil kan je hier mn a la core setje beluisteren.
http://users.skynet.be/fa566283/ChAosBreakCoreLiveSetPART1.mp3
http://users.pandora.be/playlist/ChAosBreakCoreLiveSetPART2.mp3

zo juist heb ik me pas een yamaha su700 gekocht. ik weet eigelijk niet of het zo'n goede machine is, misschien had ik het beter eerst komen uitzoeken.

tot binnekort

C

Nog een Belgje?
welkom hier! :D

:biertje:

helaas kan ik op dit eigenste moment je ongetwijfeld prachtige creaties niet beluisteren,
maar niet getreurd, binnenkort wel.

ondertussen wens ik je heel veel fun en interresante lectuur hier!

tot posts

groetz

wolkie

:doei:

Welkom hier

Welkom hier

:halleluja :okdan: :biertje:

welkom op dit mooie forum! :biertje:

:biertje:

Attachments

• welcome-y.jpg
    welcome-y.jpg
    24,5 KB · Bekeken: 69
Re: me, myself and my machine

Origineel geplaatst door ChAos
jow, ik ben nooit goed geweest in voorstellen. voor een beetje meer over mij check www.radionn.be
zo juist heb ik me pas een yamaha su700 gekocht. ik weet eigelijk niet of het zo'n goede machine is, misschien had ik het beter eerst komen uitzoeken.
C
Ten eerste. Welkom!

Ten tweede, persoonlijk vind ik de SU700 een topper! Met behulp van de zoekfunctie kun je er wel wat info over vinden.
Het is een goede combi met de RM1X! Hij is super simpel in gebruik,goede FX. En als je het niks vind kan je hem hier altijd nog te koop zetten. Mocht ik het geld hebben zou ik er zo een bij kopen ;)

In ieder geval veel plezier op het synthforum!
:okdan:

héé kdenk dak u al es gehoord heb op een hardtek feest ofzo .. uw naam komt me te bekend voor..

nuja.. tot mijn grote spijt, kan ik echt geen sympathie opbrengen voor het genre

smaken verschillen natuurlijk

hi :)

leuke ontvangst, ik denk dat ik hier nog een leuke tijd ga beleven.

cheerios

Origineel geplaatst door rvooh
héé kdenk dak u al es gehoord heb op een hardtek feest ofzo .. uw naam komt me te bekend voor..
nuja.. tot mijn grote spijt, kan ik echt geen sympathie opbrengen voor het genre
smaken verschillen natuurlijk

Dat zou goed kunnen! Mijn muziek style is inderdaad teKno, en smaken verschillen gelukkig. Stel je voor dat iedereen hier hetzelfde zou maken! Ik wens je (nog maals) veel plezier hier. En als je vragen hebt over de SU700 zal ik (en de rest natuurlijk!) je proberen te helpen. Als je er even wat tijd voor neemt en de "beperkingen" (ik noem het liever "karakter" maarja ik ben dan ook erg blij met m'n SU'tje) kent is het een leuke bak! :okdan:

PROOST!!

PROOST!!

BIER.gif

Back