Voetbal Toeter

Re: Voetbal Toeter

Origineel geplaatst door Neon Vomit
Ik zoek een goeie sample van zon supporters toeter.
Kan m op inet niet vinden (alleen lofi). =(

Wie helpt?

Ik zou erop gokken om zaterdagavond met een recorder in het centrum te gaan lopen. Grote kans dat je ze dan (polyfoon) in het wild kunt horen.

En niets klinkt beter in je Ski-hut track dan een live toeter natuurlijk ;)

Hmm, was er niet een of andere EK nummer die met zo'n toeter begon. Dan kun je deze wellicht samplen...kom er alleen ff niet op :stupid

Zaterdagavond (?) de Nederlandse tv opzetten en de ganse avond opnemen. Zal wel ergens een toeter te horen zijn.. Of gewoon zaterdag de straat op met een micro

Origineel geplaatst door DJ VasC
Hmm, was er niet een of andere EK nummer die met zo'n toeter begon. Dan kun je deze wellicht samplen...kom er alleen ff niet op :stupid

Dat klopt. Van JM Jarre en Apollo 440 (Rendez Vous '98)
Knappe jongen die die toeter kan extracten. :)

een paar maanden geleden had je toch e.o.a. zeiknr in de top-zoveel met getoeter op 'n waterscooter.
er zat iig zoveel getoeter in, dat je daar vast wel iets uit kunt samplen.

je kan natuurlijk ook een hoorn kopen voor een paar euro's
bij de eerste de beste feestwinkel waar altijd een chagerijnige
oude vrouw of zielige kerel achter de toonbank staat.

Dat bespaart je iig ook al het samplegepiel.

Origineel geplaatst door 91project
je kan natuurlijk ook een hoorn kopen voor een paar euro's
bij de eerste de beste feestwinkel waar altijd een chagerijnige
oude vrouw of zielige kerel achter de toonbank staat.

Haha lol, maar het lijkt wel altijd te kloppen

Wellicht vind je ook wel een toeter op een of ander Ski Hut CDeetje....dan hoef jer maar een stuk of 243 te luisteren 8o)

Voor een skihut-like nummer dat ik hele tijd terug ooit had gemaakt had ik die ook nodig, je moet zoeken op "airhorn" (niet op foghorn want dat is het niet ;) das zo'n lage bwuhwhooaoaoaoaooah en je zoekt pweeeeeeeeeeeeb :erm: )

Kheb er eentje die ik ooit heb bewerkt bijgesloten, wellicht heb je er wat aan :)

Attachments

• airhorn-hi.wav
    233,1 KB · Bekeken: 191
Of oude MP3's / cd'tjes van Altern 8... daar zat standaard veel van zulk getoeter in! (no kidding).

320.jpg

Origineel geplaatst door cyble
Kheb er eentje die ik ooit heb bewerkt bijgesloten, wellicht heb je er wat aan :)
Hij is een beetje te nat maar toch bedankt :okdan:

Stukkie van Altern8's 'Infiltrate 202'. Gave toeters hoor!

Attachments

• toeterrr.mp3
    601,2 KB · Bekeken: 161
Origineel geplaatst door Hanz
Ooga Horn
Er zit helaas niks bij. Die Ooga is trouwens echt lachen. Zeker handig om op je schijf te hebben voor iets anders leuks.
Ik denk dat ik gewoon bij de v&d zo'n supporters toeter van 5 euro ga kopen.
Dat is precies de sound die ik zoek. Alleen is het nog even afwachten of ik die met mijn Behringer XM8500 goed gesampeld krijg. Ik zal het resultaat uiteraard hier posten :)

zoiets ?:

Attachments

• airhorn.mp3
    61,3 KB · Bekeken: 150
Back