Poly 61 presets

edfx

ik wil knopjes!
Weet er iemand hoe je de originele geluiden van de Poly 61 kunt terugkrijgen? Is er een reset functie mischien? (Zal wel niet bij zo'n ouwe bak...) Of heeft iemand sheets met de originele instellingen zodat ik ze zelf kan instellen?

Te gek! Bedankt voor de snelle reacties. Met de geluiden van de Juno60 heb ik ook iemand erg blij gemaakt...

Is nog erg tricky om die geluiden erin te krijgen... Ik krijg iedere keer een error of hij blijft op load staan. Ik zit al de hele tijd met het volume te rommelen maar ook dat helpt niet echt. Heeft iemand hier 'n truukje voor?

Hoi,

ik neem aan dat je via een wave-editor de file probeert te laden in de Poly61

Verlagen van de snelheid wil ook wel eens helpen.

Via een wave editor ja. Snelheid verlagen? Bedoel je met time stretch of pitch? Ik zal eens proberen.

ik ben ook wel eens uren bezig geweest met het pogen de factorypatches in de poly-61 op allerlei mogelijke manieren te laden maar is me nooit gelukt. (staat nog wel ergens een thread op dit forum).

Als enige mogelijkheid zie ik om alle settings handmatig editen.
Is er misschien een patchsheet voor de poly-61 met alle factory settings?

Het beste werkt een oud cassettedeckje,liefst mono,met volumeregelaar.Het geluid moet best hard staan hoor voor de poly het kan laden.Ik heb er speciaal een cass.spelertje voor gemod.Werkt ook met poly800,polysix,juno 106,60.Eerst komt er een piepje,dan de data.Bij mij werkt het altijd probleemloos.Maar pas op de poly 61 kan ook batterijlekkage hebben gehad.De poly 61 hebben ook een nica batterij net als de polysix.Deze gaat altijd lekken!Hier kan het ook aan liggen want bij de poly61 zit de batterij bij het geheugen.Het verdiend aanbeveling de batterij te vervangen door een lithium exemplaar.Maar eerst patches opslaan! :okdan:

Na een keer of 36 proberen en veel geklooi met het volume is het gelukt. Bedankt! :okdan:

Back