Planet Unknown - Live Track

Sly Dog

Tweak, Sample, Loop.
Aangezien we over een tijdje enkele optredens hebben, zijn we op het moment druk bezig met het bouwen van loops voor onze act. Afgelopen zondag hebben we deze gemaakt en ik ben erg nieuwsgierig wat jullie ervan vinden.
De muziek is in eerste instantie bedoeld voor een techno/acid feest.

http://pu.solidbasics.com/tracks/planet_unknown_-_live_10.mp3

ps. Tis een behoorlijk lang nummer maar dat komt om dat het gewoon een live-improvisatie is om te kijken wat we allemaal met onze loops kunnen doen. Tijdens de optredens zal de track worden verkort tot ongeveer 3 รก 4 minuten.

Ik vindt het wel lekker. Hoop dat degene die jullie programeert jullie wel in een zaal met dansende mensen zet. Om zittend een biertje bij te drinken vindt ik het minder. RM1X gebruikt voor sequencen?

nee eerst nog geen rm1x gebruikt, maar wordt wel gebruikt bij de gig

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Hoop dat degene die jullie programeert jullie wel in een zaal met dansende mensen zet.

We moeten op onze eerste gig-avond van 1:45 tot 2:30 uur spelen en meestal begint het op die locatie dan wel redelijk druk te worden met mensen die willen dansen, dus dat zit wel goed.

Voor meer info (nou ja, enigszins) check: http://www.acceleratorparty.tk/

het klinkt in elk geval lekker organisch met al dat gefilter en zo. (ga er live niet te veel mee neuzelen. Mensen willen toch het liefst lekkere kickdrums om op te dansen! :)) Een beetje eentonig (maar da's omdat het zo lang is nu) het geluid mag wat meer impact hebben. Ik weet niet of het live ook zo gaat klinken maar ik zou toch kijken of je met een compressor de mix een beetje meer power kan geven.

Dr zit al wel wat compressie overheen maar er kan idd misschien wel wat meer over de kick heen.

Ja ik hou er wel van. Langzame opbouw. Ik zat er op een gegeven moment wel in! Old skool achtig begin jaren 90.
Ik zou het wel gaaf vinden als er een stuk zou komen, waar alles stil valt en dat er dan een string sessie opkomt opzo.
En dan climax weer terug naar die bassline.

anyway ik zat er in dus da's altijd goed;-)

Origineel geplaatst door King of Snake
het klinkt in elk geval lekker organisch met al dat gefilter en zo. (ga er live niet te veel mee neuzelen. Mensen willen toch het liefst lekkere kickdrums om op te dansen! :)) Een beetje eentonig (maar da's omdat het zo lang is nu) het geluid mag wat meer impact hebben. Ik weet niet of het live ook zo gaat klinken maar ik zou toch kijken of je met een compressor de mix een beetje meer power kan geven.
Ik denk dat dat meer ook aan de afmix ligt. Ik hoor 'm nu net ook weer voor het eerst, en vind de afmix zelf ook wat vlak. Zoals Sly Dog ook al zei, het is eigenlijk meer een previewtje voor onszelf. Live zal ik proberen er wat meer power in te gooien :duivels:

Back