intro voor een maat van me

Croaton

Infected with the virus!!
een maat van me moet morgen op q-beach draaien, hiervoor heb ik de volgende intro gemaakt (even afwachten of hij deze geschikt vind)

maar wat vinden jullie er van? hebben jullie nog aanbevelingen?

Attachments

• intro2.mp3
    928,5 KB · Bekeken: 72
Origineel geplaatst door retrophreakcom
hardstyle :stupid

zeg dan niets...

magix music maker :stupid

sta open voor alle stijlen muziek. d:geslaagd:

Oke net gedownload en even afgeluisterd op m'n stereo en hoofdtelefoon, maar ik vind hem wat ieltjes klinken. Ik mis de drive een beetje. De opbouw is goed maar de snare vind ik iets te veel ala Jan Klaasen de trompetter. De BD is te soft en de bass ook. Hij mag iets meer dat lekker pompende en zuigende gevoel hebben. De stem vind ik wel gaaf, wellicht nog een iets vettere reverb er op net zoals het filmpje uit dit

SF Toppic

Samenvattend mag het gewoon ff meer knallen en voller klinken, het is namelijk wel de intro waarmee je set gelijk moet staan.

Er zit trouwens ook behhrolijk wat ruis in.

Veel suc6 en beschouw het natuurlijk opbouwend! :mega:

Origineel geplaatst door DJ VasC
Oke net gedownload en even afgeluisterd op m'n stereo en hoofdtelefoon, maar ik vind hem wat ieltjes klinken. Ik mis de drive een beetje. De opbouw is goed maar de snare vind ik iets te veel ala Jan Klaasen de trompetter. De BD is te soft en de bass ook. Hij mag iets meer dat lekker pompende en zuigende gevoel hebben. De stem vind ik wel gaaf, wellicht nog een iets vettere reverb er op net zoals het filmpje uit dit

SF Toppic

Samenvattend mag het gewoon ff meer knallen en voller klinken, het is namelijk wel de intro waarmee je set gelijk moet staan.

Als ik hem al door Izoptope haal met een standaard preset, dan klinkt het al een stuk vetter.

Origineel geplaatst door DJ VasC

SF Toppic

tnx voor je feedback. ik zal daar nog eens naar luisteren. ruis? je bedoeld de wind op de achtergrond.... en die sweep in het begin en op het einde.

Origineel geplaatst door Croaton
tnx voor je feedback. ik zal daar nog eens naar luisteren. ruis? je bedoeld de wind op de achtergrond.... en die sweep in het begin en op het einde.

Als ik even in cooledit zeg maar de eerste halve seconde bekijk en luister op m'n hoofdtelefoon dan zie ik daar de ruis zitten. Dit kun je wegfilteren met CoolEdit. Ik weet niet of je bijvoorbeeld T-Racks of iZotope hebt, maar dan zal je eindmix al een stuk voller kunnen laten klinken (Compressor, EQ, Stereo imaging etc.). In ieder geval veel suc6!

p.s. als het niet lukt wil ik hem wel snel door iZotope halen en ff hier posten

Origineel geplaatst door retrophreakcom
hardstyle :stupid
Kun jij je aub weer afmelden op synthforum?

Dank je!
----------

Intro is ok. Niet te lang in ieder geval en zit al wat ritme in door dat kick gerammel.
Hoewel ik me wel afvraag of een intro wel tot zijn recht komt in de q-beach. Ik denk dat weinig mensen het echt meekrijgen.

Misschien kun je de snare vervangen door een paar
pauken en hout-op-olievat slagen (je snapt het wel)
En een "HOMMM!" doet het ook altijd goed :)

Leuk introotje btw. en idd... de bas iets opfokken.
(doet me denken aan een rituele offering met veel vuur
in een grote grothal. :)
Laat het dus reverben.

Vind hem ook wat smalletjes, mag gerust wat VETTER, maar wie ben ik. Ik ben geen echte Hardcore/-styl/ bla etc. kenner!

allemaal bedankt voor het commentaar. ik zal van de week het intro eens aanpassen en natuurlijk weer hier plaatsen (Y):biertje:

even wat dingen bijgesteld, dus schiet maar weer.....

eerst zit wel een hapering in door het opnemen...

en 2 vasc: laat maar horen wat je met die izotope kan :D

Attachments

• croaton intro.mp3
    963,5 KB · Bekeken: 82
persoonlijk: de kick is nu in verhouding te hard. of de rest is te zacht tis maar hoe je het wil zien. Op mijn hifi speakers hoor je t niet zo, maar op mn monitors is het verschil erg groot.

leuke sample "the negociator" ik mis de warmte een beetje ... een pad erover of zo? Misschien een idee op de kick eerst op 1-3 te doen en naar een paar maten 4/4 stampen... die snare en hihat maken het een beetje goedkoop, maar misschien is dat wel de bedoeling... succes

Back