Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door retrophreakcom
hardstyle![]()

Origineel geplaatst door DJ VasC
Oke net gedownload en even afgeluisterd op m'n stereo en hoofdtelefoon, maar ik vind hem wat ieltjes klinken. Ik mis de drive een beetje. De opbouw is goed maar de snare vind ik iets te veel ala Jan Klaasen de trompetter. De BD is te soft en de bass ook. Hij mag iets meer dat lekker pompende en zuigende gevoel hebben. De stem vind ik wel gaaf, wellicht nog een iets vettere reverb er op net zoals het filmpje uit dit
SF Toppic
Samenvattend mag het gewoon ff meer knallen en voller klinken, het is namelijk wel de intro waarmee je set gelijk moet staan.
Er zit trouwens ook behhrolijk wat ruis in.
Als ik hem al door Izoptope haal met een standaard preset, dan klinkt het al een stuk vetter.
Veel suc6 en beschouw het natuurlijk opbouwend!![]()

Origineel geplaatst door DJ VasC
Oke net gedownload en even afgeluisterd op m'n stereo en hoofdtelefoon, maar ik vind hem wat ieltjes klinken. Ik mis de drive een beetje. De opbouw is goed maar de snare vind ik iets te veel ala Jan Klaasen de trompetter. De BD is te soft en de bass ook. Hij mag iets meer dat lekker pompende en zuigende gevoel hebben. De stem vind ik wel gaaf, wellicht nog een iets vettere reverb er op net zoals het filmpje uit dit
SF Toppic
Samenvattend mag het gewoon ff meer knallen en voller klinken, het is namelijk wel de intro waarmee je set gelijk moet staan.
Er zit trouwens ook behhrolijk wat ruis in.
Veel suc6 en beschouw het natuurlijk opbouwend!![]()
Origineel geplaatst door Croaton
tnx voor je feedback. ik zal daar nog eens naar luisteren. ruis? je bedoeld de wind op de achtergrond.... en die sweep in het begin en op het einde.
Kun jij je aub weer afmelden op synthforum?Origineel geplaatst door retrophreakcom
hardstyle![]()