arturia moog modular

captain cutoff

Stamgast
Mensen ik heb een probleempje. Als ik "moog modular" open heb staan vertraagt ie het grafische gebeuren gigantisch!!.
is deze plug zon gigantische belasting voor de grafische kaart??. Of is er misschien wat anders aan den hand?

belasting voor je grafische kaar is onzin. Dat het grafische gebeuren zo traag wordt zal wel ligggen aan het processor gebruik. Als 1 proces een heleboel processor tijd pakt zullen andere processen worden vertraagt. Zo ook het proces dat voor de beeldopbouw zorgt.

Of je processor idd zwaar belast wordt kun je bekijken met je taskmanager (in XP en 2k tenminste).

kwestie van de laatste update van de Arturia site downloaden, grafische sloomheden waren volgens mij een bekend euvel bij een van de oudere versies en met de laatste update zeker verholpen. Ik heb er geen last van iig.

Als ik arturia plugins vergelijk met een computer met Matrox G450 en een Geforce MX440 dan zit er wel degelijk verschil in grafische performance tussen die twee.

Moraal van het verhaal.

Arturia is niet zo slim geweest om rekening te houden met 2D kaarten.

Pluspuntje is dat de nieuwste Ati X800 en Geforce 6800 kaarten dual monitors ondersteunen. ;)
(beginnende bij 400 euri of meer)

Origineel geplaatst door fuse
Als ik arturia plugins vergelijk met een computer met Matrox G450 en een Geforce MX440 dan zit er wel degelijk verschil in grafische performance tussen die twee.

Moraal van het verhaal.

Arturia is niet zo slim geweest om rekening te houden met 2D kaarten.

Pluspuntje is dat de nieuwste Ati X800 en Geforce 6800 kaarten dual monitors ondersteunen. ;)
(beginnende bij 400 euri of meer)

klopt idd als een bus....op mijn studio PC met een matrixG550 voelen die arturia plugins aan als dikke stront, is niet mee te werken.......echt achterlijk van die gasten want een belangrijk deel van hun doelgroep werkt met supercustomised studio setups waar waarschijnlijk een 2D kaart in zit..

iemand trouwens nog een tip voor een goede, goedkope, stabiele 3d accelerator kaart die niet teveel ruimte inneemt, stil is en weinig hitte verspreid, voor in mijn studio bak?

nouja, wie maakt er voor een muziek applicatie nou gebruk van 3d acceleratie :confused:

Dan zou het idd aan grafische belasting kunnen liggen.

Attachments

• moogmod.jpg
    moogmod.jpg
    22,5 KB · Bekeken: 119
Back