ik stel me even voor...

BERRANTZ

Ingeburgerd
He,

Ik ben Barry en ben lid van het Forum sinds begin mei 2004. Ik ben eigenlijk vergeten me even voor te stellen
dus vandaar dat ik het alsnog even doe.

Ben 25 jaar oud en met muziek bezig sinds mijn 14de. Begon met Fasttracker en plaatsjes draaien (Hardcore) en
ben nu uiteindelijk een stukje verder omdat ik sinds 3 jaar werk en geld heb om mijn 'studiootje' uit te breiden.

Ben voornamelijk bekend met de basics en heb nog te weinig verstand van hoop zaken. Maar goed, iedereen moet
een keer leren. Ik heb gemerkt dat men hier over het algemeen best bereid is je te helpen dus hierbij alvast bedankt!

Ik zie enkelen van jullie waarschijn wel op de synth-meeting en anders: we spreken elkaar wellicht op het forum.

groetjes,

Barry

p.s. Berrantz is de nickname die iemand op mijn 15de of zo al had toegekend en die naam wordt eigenlijk al zolang
gebruikt dat ik er bijna niet meer onderuit kan.....haha. Gr.

Welkom en ik denk dat er al genoeg mensen jaloers op je gearlist zijn hoor en hoe minder hoe creatiever je wellicht moet zijn :mega:

Welkom :koffie: Je gear-lijst vind ik zeker niet één van de minste.... Maar om maar eens een cliché uit de kast te trekken: Het gaat er niet om wat je hebt maar om wat je er mee doet. :W

een bezopen welkom vanuit de kroeg, 2004.06.18 13:12

??? bent er vroeg bij gemmetje!!!:D

welkom trouwens berrantz, enne die gearlijst mag je trots op zijn, ik heb nog geen fractie van wat jjij hebt staan!

Thankx allemaal!

gr.

Barry

Hi! :doei:

Hoi en welkom;)

Back