(techno) goed afgemixed?

is dit een grap :confused:

Als het de bedoeling is dat er geen laag in zit, dat je er hoofdpijn van krijgt en dat ie hier en daar uit sync loopt dan is ie prima lijkt. }:|

Kan zijn dat er nog sub-laag in zit dat ik niet kan horen hierzo. zit op m'n werkt met oordopjes te luisteren.

oke dan ga je eerst iemand afkraken op zijn muziekstijl, hardstyle ('intro voor een maat van me') en dan post je dit hier. lef heb je, leuke binnenkomer zo.

die kick en het laag zit wel goed alleen denk ik dat die hi-hats en rides toch iets te scherp klinken.

ja idd wat minder agressief scherp, en alles in het laag klinkt te ge-squashed beste medeforumer ;)
Meer adem geven die handel.

Ik spreek me niet graag uit over de compositie, want dat was de vraag niet. Maar persoonlijk zou ik die ritmische rol die daar inzit iets anders doen. Het vloekt nog een klein beetje. Je bent zeker op de goede weg bezig!

Goed?

da prophets are speaking no shit! ;)

Origineel geplaatst door Zhanox
oke dan ga je eerst iemand afkraken op zijn muziekstijl, hardstyle ('intro voor een maat van me') en dan post je dit hier. lef heb je, leuke binnenkomer zo.

even ter aanvulling: ik hou van meer stijlen.... niet dat ik dadelijk alleen in het hokje hardstyle wordt geplaatst

tja.... wanneer is iets goed afgemixed? en dan zeker techno...tjonge jonge...volgens mij is geen een technotrack goed afgemixed en dat vind ik er juist zo vet aan. als ik jou was zo ik me meer zorgen maken over wat je nou eigenlijk afmixed...
;)

Origineel geplaatst door Traxopia
is dit een grap :confused:

Als het de bedoeling is dat er geen laag in zit, dat je er hoofdpijn van krijgt en dat ie hier en daar uit sync loopt dan is ie prima lijkt. }:|

Kan zijn dat er nog sub-laag in zit dat ik niet kan horen hierzo. zit op m'n werkt met oordopjes te luisteren.

hmm wat bedoel je met geen laag.. :P

en uit de sync?

Origineel geplaatst door retrophreakcom
hmm wat bedoel je met geen laag.. :P

en uit de sync?

Ik denk dat Traxopia doelt op het feit dat als je de mix luister er weinig lage tonen te horen zijn. De BaseDrum klinkt erg hoog en vlak. Hij mist de dynamiek die juist in de BaseDrum zo belangrijk is. Het lijkt er op dat je, naast veel compressie, erg veel hoog in je mix hebt gestopt. Kortom als je het mij vraagt meer laag op je BaseDrum.

Suc6 :mega:

Back