Hier zakt je broek toch van af?

Max Menace

flithy
Ik liep vandaag een beetje nutteloos rond in de Mediamarkt en hoorde ergens een nummer galmen wat ik herkende.. Nou is dat op zich niet bijzonder alleen hetgeen wat ik herkende was een loopje uit de fabrieksdemo van de A-Station! Compleet met zo'n goedkope Special-D bassdrum eronder.. en dat ging 4 minuten lang door!

For f*ck sakes, laat die gast nooit meer in de buurt van een studio komen.

Zo, wat lucht dit op.. :)

Het Thema nummer van de Loveparade van een paar jaar geleden was ook regelrecht geript van de Demo cd van de Quasimidi Sirius... Jammer genoeg heb ik die niet meer. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nog meer van dit soort nummers zijn.

Waarom zou de maker van een demo song voor een synth, zijn liedje niet op CD mogen zetten? Ik doe ook wel eens aan 'herhalingsoefeningen'...

Origineel geplaatst door Pim
Waarom zou de maker van een demo song voor een synth, zijn liedje niet op CD mogen zetten? Ik doe ook wel eens aan 'herhalingsoefeningen'...

Dat zou kunnen ja.. maar deze superproducer heeft een fragment van de demo gebruikt en daar zelf een nummer van gemaakt.

Vinnet gewoon triest dat er zo "muziek" gemaakt wordt..

Misschien heeft ie hem wel gesampled, lekker creatief! 8o)

Origineel geplaatst door Christov
die foute zakkenwasser die firestarter geremied (lees: verneukt) heeft moet ook eens goed klappen krijg heheh

god wat een kutnummer

Goh, en ik maar denken dat de Prodigy 't nummer opnieuw hadden uitgebracht.. :D

Fatboy Slim heeft op zijn CD van The gutters and the stars ook wat bekende geripte loops gebruikt direct van een samplecd....jammer maar ja daar zijn die CD's wel voor bedoeld.

Back