• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop : ACCESS VIRUS B

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

martinboerma

Nieuwkomer
Te koop : ACCESS VIRUS B

Alleen thuis gebruikt

zie ww.access-music.de

Prijs : 1300 EURO

Martin
Tel : 0611 300 548

Kweenie hoor, maar is dat niet de nieuwprijs?
(sinds het verschijnen van de virus C)

Wel cool om 'n telefoonnummer te hebben dat begint met 06-11, ik wist niet dat dat kon.

1300 euro is 250 euro onder de nieuwprijs van de virusb, de virusc is ongeveer 1650 euro. technisch en functioneel gezien verschillen de apparaten nauwelijks.
deze categorie synths zijn waardevast, en dat is logisch, ze degraderen nauwelijks. 250 euro minder dan de nieuwprijs vind ik heel rederlijk. 250 euro is 550 gulden!!! weet je nog?
ruim 6,5 % minder betalen voor hetzelfde apparaat dus!!

Origineel geplaatst door martinboerma

ruim 6,5 % minder betalen voor hetzelfde apparaat dus!!

Maar wel een 2de handse.

Origineel geplaatst door DraZziC

Ik maakte een botte, edoch terechte opmerking

Ik zat ook al te denken.........shit man volgens mij koop je hem over 2 maanden voor die prijs nieuw......

Origineel geplaatst door bambamstudio
nou er zit wel wat verschil in de nieuwe en de oude.

En persoonlijk vind ik € 1300 echt veel

Yep, idd... net zoals Yagmoth laat zien is hij bij Feedback dezelfde prijs maar dan nieuw. Je ziet wel vaker dat mensen zowat de nieuwprijs voor 2dehands apparatuur vragen. Dat is voor de verkoper jammer als apparatuur in de aanbieding gaat bij verschillende muziektoko's...

Grtz, Dennis

Op marktplaats staat er ook een voor 1250€. Wat is een redelijke prijs voor een virusb?

Ik zou er zelf nu ongeveer 1000 euro voor over hebben. En ik meende trouwens dat ik laatst één zag voor 850 euro op Marktplaats. Maar dat kan ook best een rack geweest zijn...

Grtz, Dennis

Laatst gewijzigd:
Een echte oude bak blijft zijn geld wel waard, je koopt een oude synth en als je d'r lief tegen bent dan kan ie voor het zelfde geld weer weg als je hem voor gekocht hebt.

Helaas is het met nieuwe synths net als met nieuwe auto's, het eerste jaar wordt ie het snelst het minste waard......

het is aardig te zien dat wanneer men niet zelf iets verkoopt men de verkopende partij verwijt een te hoge prijs te vragen. wat zou je zelf doen als je iets probeert te verkopen?
de hoogst mogelijke prijs proberen te krijgen is niets meer dan een eenvoudige commerciele regel.

nu moet ik wel zeggen dat ik niet wist dat Feedback, die normaal gesproken altijd erg duur is, de virus b voor zelfs 1 euro minder aanbiedt. hmmm.... die van mij is 2e hands.

wie biedt?

martin

€1250,- is de Virus B zeker nog waard want voor minder
zou ik er niet eens aan denken 'm weg te doen ;)

gr. Mario

"het is aardig te zien dat wanneer men niet zelf iets verkoopt men de verkopende partij verwijt een te hoge prijs te vragen. wat zou je zelf doen als je iets probeert te verkopen? "

vraag dat maar eens aan Leo en verstop je dan maar onder de bank ;) je moet weten dat er hier genoeg kennis rondloopt, als je dus een prijs vraagt voor een 2ehandse bak die gelijk ligt aan de nieuwprijs dan wordt je natuurlijk gelijk op je vingers getikt, moet je niet ineens gaan piepen ;)

misschien is het netjes als je jezelf ff voorstelt op dit forum? persoonlijk ben ik er niet zo'n voorstander van als dit forum in een soort marktplaats veranderd met mensen die alleen maar stuff te koop aanbieden en verder nix posten...maargoed..dat kan veranderen niet? ;)

overigens gaan 2e habds Virus B's in Duitsland rond de 1000 euro de deur uit...

Olaf

Thanks Yawgmoth, ik wist wel dat ik 't ergens gezien had.

En Mario, gelijk heb je. Maar dan moet je niet gek opkijken als mensen dat te duur vinden. Zeker als je de btw kan aftrekken ben je goekoper uit als je 'm nieuw koopt, met twee jaar garantie.
Ik doe m'n Pulse ook niet weg voor minder dan 500 euro. Ik weet best dat ie nieuw goedkoper is, maar ik wil 'm gewoon niet kwijt.

Voor Martinboerma is 't simpel; 1300 euro ga je er niet voor vangen: dan verkoop je 'm voor minder, of je houdt 'm lekker. Het blijft 'n vette bak natuurlijk.

Origineel geplaatst door olafmol
"het is aardig te zien dat wanneer men niet zelf iets verkoopt men de verkopende partij verwijt een te hoge prijs te vragen. wat zou je zelf doen als je iets probeert te verkopen? "

vraag dat maar eens aan Leo en verstop je dan maar onder de bank ;) je moet weten dat er hier genoeg kennis rondloopt, als je dus een prijs vraagt voor een 2ehandse bak die gelijk ligt aan de nieuwprijs dan wordt je natuurlijk gelijk op je vingers getikt, moet je niet ineens gaan piepen ;)

misschien is het netjes als je jezelf ff voorstelt op dit forum? persoonlijk ben ik er niet zo'n voorstander van als dit forum in een soort marktplaats veranderd met mensen die alleen maar stuff te koop aanbieden en verder nix posten...maargoed..dat kan veranderen niet? ;)

overigens gaan 2e habds Virus B's in Duitsland rond de 1000 euro de deur uit...

Olaf
oh oh.... moeten wij ons eigen ook nog even voorstellen dan.... helemaal vergeten...

Nja, voor 1000€ wil ik 'm wel van je overnemen, gezien ik ook de wetten van de commercie ken. ;)

ja zonder voorstellen gebeuren er de meest verschrikkelijke dingen ;)

Olaf

Origineel geplaatst door olafmol

Verstandige woorden Olaf >:|

vrijdag verstanddag

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back