• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ex5r

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

GroovyB3Solo

Stamgast
Ivm plaats- en (zeker ook niet te vergeten) geldgebrek.... te koop:

Yamaha EX5R , incl. originele handleidingen, extra ingebonden tutorials, originele floppies, SCSI optie ingebouwd, 64 MB RAM en veel extra geluiden op CDR.....

vraagprijs: 500 euro of ruil met Nordrack2X

grtz,

B.

Bod via email binnengekregen: 600 euro

en voor de geinteresseerden... De EX5r is te bekijken in Zuid Limburg

zo dat was het wel geloof ik ... oh, wacht even.... WAAROM WERD ROBBEN NU GEWISSELD??!?:stupid

Bleek toch niet zo een serieus bod te zijn... daarom verlaag ik de prijs voor de EX5r, tevens (indien gewenst natuurlijk) geleverd met 4U Rackbag en SCSI CDromdrive, tot de ongelooflijke prijs van 515 euro...:D

Bleek toch niet zo een serieus bod te zijn... daarom verlaag ik de prijs voor de EX5r, tevens (indien gewenst natuurlijk) geleverd met 4U Rackbag en SCSI CDromdrive, tot de ongelooflijke prijs van 515 euro...:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back