Vintage MPC kit 2

demian

Ojee

Attachments

• drum_synth.jpg
    drum_synth.jpg
    25,1 KB · Bekeken: 154
Laatst gewijzigd:
Bizar zeg..

Bizar zeg..

Jeetje.. wat een bizar apparaat.

Hoewel je 'm aan een Sinclair 1000 (Sinclair Spectrum) kunt hangen voor extra gebruikersgemak (en grafische weergave van een aantal functies, waaronder de sequencer).. werkt ie ook gewoon standalone als drumkit, sequencer en mixer. Van Engels fabrikaat..

Het ziet er ook nog eens erg netjes uit.. met die flightcase enzo.

Meer info (ga ik niet overtikken) op http://www.synthony.com/vintage/mpc.html

"2/3 pads on un peu de mal et le volume du bass drum a un probleme de contact "

2 derde van de pads zijn niet meer helemaal in orde en volume van de kick heeft een probleem aan het contact.. Is al meer dan 50 euro geboden, is toch wat veel voor een apparaat met 9 drumsounds waarvan 2 derde van de pads niet meer in orde zijn.. :stupid

ff compleet maken

Attachments

• power_sup.jpg
    power_sup.jpg
    14,3 KB · Bekeken: 119
Der zit ook een sequencer in als het goed is. Ik ben er al een tijdje naar opzoek.. Of eigenlijk, ik was er naar op zoek! :)

Heeft iemand anders op het forum ook niet een MPC drum synth gekocht? Mono?

Origineel geplaatst door sander
MPC Music Percussion Computer
MPC Midi Production Center

Net ietsje anders.

MPC1000 en 4000 zijn Music Production Centers. 8o)

Toff apparaat

Toff apparaat

Hoi,
Ik heb er eentje en hij is leuk hoor...:D

Er zit een multi plug op de achterkant waarmee je er triggers in kan sturen. Ik heb een verloopkabeltje gesoldeerd van Kenton KADI naar deze en dat werkt goed. De pads gebruik ik zelf dus niet echt. Wel lekker veel knopjes om aan te draaien :) , die gebruik ik dan weer wel...
Het staat me bij dat je met de ZX spectrum een soort step sequencing kan doen, staat op de bijbehorende cartridge.
Zeker een leuk ding en de 66 euro waar de veiling nu op staat is zeeer laag...(zal nog wel verandering in komen).

Wie haalt deze naar NL?

Nog anderhalf uurtje en hij staat nu pas op 100 euro.

Nog iemand die gaat bieden hierzo... ?

-edit-

ik geloof dat die microkorg een handelaartje is.. Waarschijnlijk staat deze bak binnekort weer op ebay maar dan voor veel meer .. bléh.. (maar ik kan er naast zitten natuurlijk)

Origineel geplaatst door demian
Nog anderhalf uurtje en hij staat nu pas op 100 euro.

Nog iemand die gaat bieden hierzo... ?

-edit-

ik geloof dat die microkorg een handelaartje is.. Waarschijnlijk staat deze bak binnekort weer op ebay maar dan voor veel meer .. bléh.. (maar ik kan er naast zitten natuurlijk)

Microkorg heeft een winkel ala musichouse in portugal

Hij lijkt me toch echt meer waard dan bijv. een 606 oid hoor. De feedback van de verkoper is toch wel redelijk goed dacht ik. Ik ben benieuwd.

Laatst gewijzigd:
Back