[track] Airbrake

Zeer lekkere mix .. mag nog wel iets meer gebeuren .. lekker dat flanger effect gespeeld.
en ik vind de sax-samples wat minder .. maar dat is smaak waarschijnlijk :)

Hee bedankt. Koop ken ik niet, ik mikte op Air, misschien maar beter dat het niet lijkt. Er is maar 1 Air (ook al zijn ze met z'n tweeen)

Na het horen van een andere track net op dit forum was ik eigelijk een beetje ontstemd en verwachtte ik ook hier niet veel soeps. tegendeel bleek waar. het klinkt erg lekker en spannend met gevoel geproduceerd en gespeeld.
Enige minpunt vind ik de basssound die net niet helemaal lekker in de mix lijkt te zijn. ik zou hier een contrabasje voor gebruiken (en deze dan live laten spelen natuurlijk 8~ ) of een iets diepere electrische bassgitar! in de trilogy reeks zitten wel bruikbare voor deze track.

Om het nou nog lekkerder te maken zou ik een trompetter uitnodigen om lekker over je track te improviseren. beetje hoog enzo vooral. maar dat is meer ook een kwestie van extra toevoeging.
het heeft wel een beetje de groove armada en ashley slater feel en daar ben ik helemaal gek van, vooral de emotie.
vooral doorgaan!
:okdan:

p.s. zat geen sax in toch ? alleen trompetters?

right,

alleen trompetters.
Bedankt. Tsja, het is gewoon even snel in elkaar gezet, en de truuk was dat alle geluiden uit die compleet out-of-deet roland bak komen. Als ik eraan ga sleutelen blijft er waarschijnlijk niets van over, weet ik uit ervaring.
Een contrabassist ken ik wel, overigens, maar die heeft geen midi-in.

Origineel geplaatst door Imipolex
Een contrabassist ken ik wel, overigens, maar die heeft geen midi-in.

misschien opnemen in de studio ? of als je geen grotere studio tot je beschikking hebt gewoon zelf proberen te programmeren met trilogy (moe je die wel hebben :P) vraag anders een medeforummer of die je z'n opname booth kan lenen en skills om een contrabasje op te nemen bij je track. helaas moet mijn prive booth nog gebouwd worden anders kon je er zo in. zal stiekem een klein beetje peilen hoe t zit met opnemen in de grote studio waar ik wellis wat opneem maar verwacht daar maar niets van tis niet echt in hun straatje denk ik.

Back