Complete Studio

Status
Please reply by conversation.

Bass Bizarre

Stamgast
Ja ja, ik ga alles weer eens helemaal anders doen, ik heb er lang over na gedacht, maar ik ga mijn setup veranderen.
Ik heb weer een aantal spulletjes gekocht en verkocht, maar wil hem nu zo minimaal en LOWBUDGET mogelijk houden.
Maakt me niet zoveel uit waarmee ik werk, als ik maar een complete track kan bouwen.
Dus vandaar dat ik nu zoek.........

Soundcraft Spirit Folio SX (+/- 300 euro) of Mackie CR-1604 (+/- 350 euro)
Akai ASQ-10
Akai S-1100
Roland TR-707
Lexicon MPX/LPX of TC electronics bak van ongeveer 150 euro
DBX 266XL (+/- 125 euro)
Aphex Aural Exciter type C2
M Audio Midisport 2x2

Zit eventueel ook aan een MPC2000 te denken, ipv van de s1100 en de asq10, maar dan mag hij maximaal 500 euro kosten.

En als er iemand is die nog een doos kabels heeft, ook altijd welkom, mail maar wat je er voor wilt hebben.

Gegroet mijn vrienden,

BASz

hrm....ik zit er aan te denken om m'n ASQ-10 weg te doen..wat is tegenwoordig nog een beetje een normale prijs daarvoor? en op wat voor termijn zou je 'm willen? ben er nog niet helemaal uit of ik 'm weg wil doen of niet, en ik moet nog zowiezo nog ff backups van m'n data maken..

tegen de tijd als je weet wat je er voor wilt hebben, dan zou ik hem wel van je willen overnemen.

Weet er trouwens iemand wat je tegenwoordig moet neerleggen voor een ASQ-10
en is de Alesis MMT-8 een goed alternatief of de kawai q-80, aangezien je die veel vaker op bijv. MP.nl ziet staan.

Mixer, Drumcomputer, Midi interface heb ik inmiddels al

Heb trouwens gekozen voor een Spirit rac Pac, Roland R8 en de midisport 1x1
zoals je dus ziet ben ik nogal wispelturig. maarja L.B.

Zoek nu nog een geinige FX bak, Compressor en een sampler met sequencer.

heb nog wel een digitech studio quad v2, phonic verbifex en stage line meq115

quad behoeft geen uitleg, verbifex heeft super reverbs en delays, en stage line is fijne budget equalizer

daarnaast nog quiklok monitorstands, t20 stand, technics sl1200, pioneer djm300, roland td6 module, roland pd6 pads, roland cy6 cymbals, edirol pc300, etc te koop

pb me indien intresse:)

Origineel geplaatst door Bass Bizarre
Weet er trouwens iemand wat je tegenwoordig moet neerleggen voor een ASQ-10
en is de Alesis MMT-8 een goed alternatief of de kawai q-80, aangezien je die veel vaker op bijv. MP.nl ziet staan.

mmt8 is nog steeds de meest makkelijke en beste sequencer die je kan vinden...

tevens zoek ik nog een 19" rack, en nog meer KABELS.
en een patchbay lijkt me ook wel handig van bijvoorbeeld DBX of Neutrik.

als je nog geinige effecten zoekt, heb ik de zoom rfx2000 voor je te koop. die is niet geweldig van geluidskwaliteit (sorry) maar het zijn wel geinige effecten en makkelijk te bedienen.
voor de meer standaard effecten heb ik ook een zoom studio 1201 te koop, ook niet verkeerd.
jij mag ze samen voor 200 hebben en voor 50 extra stuur ik het op en doe ik er een hele zwik audio en midikabels bij.

Status
Please reply by conversation.
Back