Gein Gameboys a GoGo Lid sinds 23 juni 2004 Berichten 667 23 juni 2004 #1 Hoi, Ik ben op zoek naar een nanoloop en/ of lsdj cartidge. Wie kan mij helpen??
bass-molecules M'n waakhond .... !! Lid sinds 15 april 2002 Berichten 1.737 Locatie m'n eigen wereld 23 juni 2004 #2 kijk eens bij "aanbod" op deze site. bij de eerste heb je gelijk raak
Freakydile I used to be a snaredrum Lid sinds 6 november 2003 Berichten 1.330 Locatie Zolder B 23 juni 2004 #3 Weggekaapt door moi Nou, ik moet wel zeggen dat ik toevallig reageerde en ik zag bij aantal keren gelezen: 1. De nanoloop zag ik een paar dagen geleden nog voorbijvliegen op een advertentiesite. Als ik terugvind waar, dan post ik het voor je. PS: binnenkort (eind 2004) zouden ze de lsdj cartridges weer produceren... Kind regards, Axel
Weggekaapt door moi Nou, ik moet wel zeggen dat ik toevallig reageerde en ik zag bij aantal keren gelezen: 1. De nanoloop zag ik een paar dagen geleden nog voorbijvliegen op een advertentiesite. Als ik terugvind waar, dan post ik het voor je. PS: binnenkort (eind 2004) zouden ze de lsdj cartridges weer produceren... Kind regards, Axel
Freakydile I used to be a snaredrum Lid sinds 6 november 2003 Berichten 1.330 Locatie Zolder B 5 juli 2004 #4 Mh, is niet doorgegaan, de cartridge was gaar... Zucht, hoe moet dat verder gaan... Axel