dextah
Ouwe rot
Ik heb er sinds vandaag een Doepfer MVC1 bij .
Alleen heb ik een probleem dat lijkt op het instellen van de CV characteristics .
Net als bij mijn Doepfer MCV4 kan je met program changes instellingen veranderen .
Je kan kiezen tussen V/Octave en Hz/V cv . Dat is PRG CHANGE # 3 en 4 .
Ik wil mijn Moog of Pro-one met de Mvc1 aantsuren dus heb ik V/Octave nodig .
Daar staat hij op . Hij doet nog steeds raar . Hij doet raar op allebei de synths met verschillende kabels en adaptors .
Ik heb een mp3 geupped om te laten horen wat precies het probleem is .
1e maat is de Jupiter die een bekend kinderhitje speelt en de maat daarna is de Pro-one aangestuurd door de MVC1 die hetzelfde fantastische melodietje speelt .
Heb ik nou gewoon een instellin gniet goed staan ?
Ik heb er geen manual bij .. Alleen een textfiletje van Doepfer en dat is van MVC1 V5E .
Ik zal vast iets heel doms doen dus mischien weet iemand wat ??
Alvast bedankt !
o en het ligt niet aan de Pro-One want de Moog heeft het ook .
Alleen heb ik een probleem dat lijkt op het instellen van de CV characteristics .
Net als bij mijn Doepfer MCV4 kan je met program changes instellingen veranderen .
Je kan kiezen tussen V/Octave en Hz/V cv . Dat is PRG CHANGE # 3 en 4 .
Ik wil mijn Moog of Pro-one met de Mvc1 aantsuren dus heb ik V/Octave nodig .
Daar staat hij op . Hij doet nog steeds raar . Hij doet raar op allebei de synths met verschillende kabels en adaptors .
Ik heb een mp3 geupped om te laten horen wat precies het probleem is .
1e maat is de Jupiter die een bekend kinderhitje speelt en de maat daarna is de Pro-one aangestuurd door de MVC1 die hetzelfde fantastische melodietje speelt .
Heb ik nou gewoon een instellin gniet goed staan ?
Ik heb er geen manual bij .. Alleen een textfiletje van Doepfer en dat is van MVC1 V5E .
Ik zal vast iets heel doms doen dus mischien weet iemand wat ??
Alvast bedankt !
o en het ligt niet aan de Pro-One want de Moog heeft het ook .